کد خبر : 191979
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 16:48
-

در گفتگو با Fut5al ؛

شیرپور:تست PCR اول مثبت شد و پس از یک روز اردوی تیم ملی را ترک کردم/ خودم را قرنطینه و دو بار تست دادم که هر دو بار منفی بود

شیرپور:تست PCR اول مثبت شد و پس از یک روز اردوی تیم ملی را ترک کردم/ خودم را قرنطینه و دو بار تست دادم که هر دو بار منفی بود
بازیکن جوان و خوش نقش تیم مقاومت البرز در خصوص شایعات مبتلا بودن به کرونا در اردوی تیم ملی توضیحاتی ارائه نمود که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی پوش تیم مقاومت البرز در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص بیماری کرونا و ترک کردن اردوی تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.

شیرپور در مورد اینکه آیا واقعا به کرونا مبتلا شده بود یا نه، تصریح کرد:قبل از اردوی تیم ملی سرما خوردم و دچار گلو درد شدم و بلافاصله تست PCR دادم. جواب تست PCR مثبت بود و همین مسئله سبب شد چند روز خودم را قرنطینه کردم.

وی ادامه داد:هیچ علائمی هم نداشتم و حال عمومی من نیز خوب بود. خوشبختانه مجددا و دو مرتبه تست دادم و هر دو دفعه PCR منفی شد و توانستم برای تیمم بازی کنم.

بازیکن جوان و تازه به اردو دعوت شده تیم ملی کشورمان افزود:وقتی به اردوی تیم ملی پیوستم،به مدت یک روز در اردو بودم که جواب تست PCR اآمد و به من گفتند اردو را ترک کنم و‌ من هم بلافاصله اینکار را انجام دادم و خو‌دم را قرنطینه کردم..

شیرپور در پایان در مورد دیدار مقابل تیم سابقش یعنی شهروند ساری اظهار داشت:بازی بسیار خوبی بود.ما ۲-۳ جلسه تمرین تیمی کامل داشتیم و به خوبی خود را مهیای بازی کرده بودیم. بازی خیلی سختی بود. بازی کردم در سالن ساری بسیار دشوار است. مسابقه بسیار نزدیک دنبال می‌شد که خوشبختانه ما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و پیروز شدیم. برای تیم شهروند در ادامه بازی‌هایش آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.