کد خبر : 191970
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 14:53
-

مالک ایمان شیراز: رأی کمیته انضباطی را می‌پذیریم

مالک ایمان شیراز: رأی کمیته انضباطی را می‌پذیریم

مالک باشگاه ایمان شیراز گفت که رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص برگزار نشدن دیدار تیم فوتسال ایمان با سن‌ایچ ساوه را می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن ابراهیمی، مالک باشگاه ایمان شیراز درباره غیبت تیم فوتسال ایمان مقابل سن‌ایچ ساوه در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه درگیر مشکلات مالکیتی بود. مالک پیشین، تیم را به حال خود رها کرد و آن را به‌صورت کامل واگذار نکرده بود. این کار انجام و مشکلات مالی ما هم حل شد. از بازی بعدی مشکلی نخواهیم داشت.

وی درخصوص رأی آتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری در مورد نتیجه مسابقه و احتمال جریمه باشگاه ایمان تصریح کرد: ما این غیبت را به‌صورت مکتوب اعلام کرده بودیم و شرایط خود را تشریح کردیم. نمی‌دانم چه رأیی صادر می‌شود، اما اتفاقی است که رخ داده و رأی صادر شده را می‌پذیریم.

مالک جدید باشگاه ایمان شیراز درباره جدایی چند بازیکن از تیم فوتسال این باشگاه و نیز مشکلات مالی نماینده استان فارس به تسنیم گفت: سرمربی تیم به چند بازیکن نیاز نداشت که آنها از ایمان جدا شدند. دو بازیکن دیگر اما مد نظر سرمربی بودند که آنها را به تیم بازگرداندیم. مشکل مالکیتی و مالی حل شده است. ما هزینه‌های تیم را از هزینه شخصی و اسپانسر تأمین می‌کنیم، نه ارگان‌های دولتی.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا با ناپسند بودن اقدام تیم ایمان در سفر نکردن به ساوه موافق است یا خیر، بیان کرد: بله این اتفاق قطعاً جالب نیست، اما شرایط اصلاح شده و وضعیت تیم ایمان خیلی بهتر می‌شود. تمرینات خوبی داشتیم و سه بازی متوالی در شیراز داریم که ان‌شاءالله نتیجه می‌گیریم و تلاش می‌کنیم به پلی‌آف نرسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.