کد خبر : 192053
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 9:58
-

خبیری: مقابل مقاومت البرز بد بودیم و باختیم/ تأکید می کنم شهروند قربانی برنامه ریزی های غلط سازمان لیگ شده است/ مسئولان به خاطر شهر و استان شان هم که شده به داد شهروند برسند

خبیری: مقابل مقاومت البرز بد بودیم و باختیم/ تأکید می کنم شهروند قربانی برنامه ریزی های غلط سازمان لیگ شده است/ مسئولان به خاطر شهر و استان شان هم که شده به داد شهروند برسند

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه باخت تیمش مقابل مقاومت البرز نتیجه نمایش بدشان بوده بار دیگر از برنامه ریزی نامناسب سازمان لیگ فوتسال انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری سرمربی شهروند ساری در خصوص شکست تیمش برابر مقاومت البرز اظهار داشت: به تیم کرجی تبریک می گویم. آنها نشان داده اند که شایسته حضور در صدر جدول هستند و با نفرات خوبی که دارند، کم اشتباه ظاهر شدند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نیم فصل تنها ۳ جلسه با ترکیب کامل خود تمرین کرده اذعان داشت: خستگی در ساق پاهای بازیکنانی از شهروند که در لیگ برتر امیدها به میدان رفته بودند، مشهود بود اما برعکس می بینیم تیم مقاومت البرز از تعطیلات نیم فصل به خوبی بهره برد و حتی بازیکن ملی پوشش هم به بهانه کرونا از اردو خارج شد و امروز در ترکیب تیمش به میدان رفت و گل زد! هرچه از زمان بازی که گذشت این تقابل نابرابر بیشتر ما را اذیت کرد و در اواخر بازی کاملاً این موضوع مشهود بود.

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه تیمش در هر بازی موقعیت های فراوان گلزنی خلق می کند اما با مشکل به ثمر رساندن آنها مواجه است، گفت: فکر می کنم برابر مقاومت البرز دو برابر حریف موقعیت گل داشتیم و من به عنوان سرمربی نمی توانم به داخل زمین بروم و توپی که پای دیرک دروازه است را به گل تبدیل کنم. من تمرینات زیادی برای رفع این نقیصه گذاشته ام و بازهم به تلاشم ادامه می دهم.

وی با بیان اینکه دیدار مقاومت البرز به تاریخ پیوسته، افزود: این شکست چیزی از ارزش های بازیکنان با غیرتم کم نمی کند. آنها تمام تلاش شان را کردند و زحمت شان را کشیدند و قطعاً با بازیابی روحی و روانی برای کسب موفقیت در دیدارهای بعدی از جمله مقابل کراپ قزوین به میدان خواهیم رفت.

❌ شهروند قربانی برنامه ریزی های غلط سازمان لیگ شده است

خبیری با انتقاد مجدد از برنامه ریزی های سازمان لیگ فوتسال گفت: برای این باخت هرگز به دنبال بهانه تراشی نیستم اما از آنجایی که قبل از این بازی هم در مصاحبه هایم از برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال انتقاد کردم، اینجا هم عنوان می کنم شهروند ساری با ۳۰ درصد توان خود به مصاف مقاومت البرز رفت چرا که پنج شش بازیکن ما برای مسابقات امیدها به قم رفته بودند و هرچه هم گفتیم که این رقابت ها باید در زمان دیگری برگزار شود، صدایمان را نشنیدند.

وی با تأکید بر اینکه باشگاه شهروند ساری قربانی برنامه ریزی نامناسب لیگ شده است، افزود: آقایان به بهانه استعدادیابی رفته اند برای تیم ملی اردو برگزار کرده و همزمان لیگ برتر امیدها را برگزار نمودند. شهروند ساری امروز سه امتیاز حساس را از دست داد به خاطر اینکه به تیم ملی کشورش و نسل آینده فوتسال این مملکت کمک کند. ما می گوییم چرا این استعدادیابی ها را بعد از لیگ برگزار نمی کنند؟

سرمربی شهروند ادامه داد: نمی دانم چرا هیأت رئیسه جدید سازمان لیگ که یکسال است تشکیل شده تاکنون دو سه جلسه مفید نداشته و حالا بعد از مدت ها در مشهد برای لیگ دسته اول تشکیل جلسه دادند! ما منتظر جلسه فوری آنها بعد از لغو جام ملت ها بودیم. آنها می توانستند اردوی تیم ملی را لغو و برگزاری لیگ برتر امیدها را به زمان دیگری موکول می کردند. باشگاه ها در حال هزینه کردن هستند و نباید اینگونه به آنها ضربه زد.

❌ مسئولان به خاطر شهر و استان شان هم که شده به داد شهروند ساری برسند

وی در ادامه بار دیگر به مشکلات مالی که شهروند ساری با آن دست و پنجه نرم می کند اشاره و تصریح کرد: اینجا آقای نجاریان تک و تنها در حال هزینه کردن است و تیم را پشتیبانی می کند. برای جذب بازیکن در نیم فصل حتی یک ریال هم نتوانستیم هزینه کنیم. با جیب خالی نمی توان خرید کرد.

خبیری خاطرنشان کرد: این حرف هایم بهانه و توجیه برای شکست مقابل مقاومت البرز نیست. من قبول دارم که بد بودیم و باختیم اما مسئولان به کمک به این تیم بیایند که مبادا حسرت این روزها خورده شود. من هیچ گاه منفی گرا نبوده و دشمن فرضی برای خودم متصور نیستم اما بیایند و دست این تیم را بگیرند. تیمی با قدمت ۲۵ سال که از دل آن محمود لطفی ها، عظیمایی ها، منتظرها، مرتضوی ها و ناظری ها بیرون آمده و این کارخانه همچنان در حال تولید و بروز استعدادهای این شهر و استان است. من می گویم به خاطر شهرتان و به خاطر استان تان هم که شده پای کار بیایید و نگذارید دیر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروى یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

خبیرى جان این بهانه ها دیگه کهنه شده
یه بازى میگى داور مقصره
یه بازى میگى بازیکنان جوون هستن
یه بازى میگى سازمان لیگ مقصره
مرد باش یه بازى بگو خودم مقصرم
همه دیگه کامل تو رو میشناسن
بازى با کراپ هم که اخرین بازیته ایشالا
خدانگهدارت باشه
هر جا رفتى تیم رو انداختى خدا قوت
یادت باشه هر جا رفتى سال بعد طالبى رو با خودت ببرى