کد خبر : 192157
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 23:04
-

قائدی در گفتگو با Fut5al :

اخراج؟! در آرامش از کراپ الوند کنار رفتم/ حاضر به انجام کاری جز سرپرستی نبودم/ نمی‌گویم چه کسی نخواست من باشم!

اخراج؟! در آرامش از کراپ الوند کنار رفتم/ حاضر به انجام کاری جز سرپرستی نبودم/ نمی‌گویم چه کسی نخواست من باشم!

سرپرست سابق کراپ الوند گفت: من پس از اطلاع از تصمیمی که به من اعلام شد، در عین آرامش از این تیم جدا شدم.

مرتضی قائدی سرپرست کراپ که شایعه اخراج غیرمترقبه‌ش از این تیم از سوژه‌های چند روز اخیر بوده، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: قصد باز کردن موضوعات را ندارم اما باشگاه به یکباره به من اعلام کرد که باید جایی غیر از سرپرستی در کراپ الوند ادامه کار بدهم اما من حاضر نبودم چون به عنوان سرپرست با من قرارداد بسته شده بود و من حاضر نبودم کاری جز این را انجام بدهم بنابراین اخراجی در کار نبود.

او ادامه داد: علت این موضوع را دقیق نمی‌دانم و نمی‌خواهم بگویم که چه کسی نخواست من باشم اما همین قدر می‌گویم که باشگاه کراپ مدیران خوب و انسان‌های باشرفی هستند که از کار کردن در کنار آنها لذت بردم و برایشان آرزوی بهترین‌ها را در ادامه لیگ دارم.

سرپرست سابق کراپ با تاکید بر اینکه هیچ موضوع خاصی در دلیل تصمیم این باشگاه مطرح نبوده است متذکر شد: رابطه بسیار عالی‌ای با مدیران باشگاه داشته و دارم و از روزی که با دعوت ایشان به قزوین رفته و مستقر شدم همواره سعی کردم بهترین‌ها را برای این تیم نوپا انجام دهم و در برخی موضوعات نیز پایه‌ریزی کنم تا این باشگاه تا چند سال، مشکلی بابت خیلی از موضوعات پشتیبانی نداشته باشد.

او ادامه داد: به خاطر همین رابطه خوب هم بلافاصله بعد از اینکه به من منتقل شد که باید از پست سرپرستی تغییر وضعیت بدهم عذرخواهی کردم و خواستار جدایی و تسویه حساب شدم. همه مدارک بازیکنان باشگاه را هم بلافاصله تقدیم کردم اکنون نیز منتظر تسویه حساب هستم تا نامه فسخ خود را امضاء کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.