کد خبر : 192155
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 22:55
-

بازگشت کاپیتان فوتسال زنان به ایران منتفی شد؟

بازگشت کاپیتان فوتسال زنان به ایران منتفی شد؟

تعطیلی یک ماهه مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان کویت به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده است تا آینده دو ستاره ایرانی شاغل در این لیگ مبهم باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنج روز قبل که فدراسیون فوتبال کویت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده حاکمیتی از سوی مسئولان این کشور، ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان نیز متوقف شده است و پس از وقفه‌ای یک ماهه این تورنمنت ادامه پیدا می‌کند؛ آن‌هم در شرایطی که این مسابقات در راند دوم مرحله نیمه‌نهایی بود و قرار بر آن بود تا پس از اتمام لیگ در بازه‌ای ۱۵ روزه تورنمنت جام حذفی برگزار شود و سپس فصل به اتمام رسد.

فرشته کریمی در تیم القادسیه و نسیمه غلامی در تیم الفتات، دو لژیونر ایرانی شاغل در فوتسال کویت هستند؛ یاران کریمی در تقابل راند نخست مرحله نیمه‌نهایی مقابل الفتات، توانستند به پیروزی برسند و این شانس را دارند تا به فینال برسند. البته هنوز تصمیم نهایی درباره لغو مسابقات به مدت یک‌ماه اتخاذ نشده چرا که مسئولان فدراسیون فوتبال کویت در حال مکاتبه هستند تا بتوانند با اخذ مجوز ویژه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی-ورزشی مسابقات را ادامه دهند.

اما موضوع مهم در این‌باره مربوط به نسیمه غلامی است؛ چرا که غلامی پیش از پیوستن به الفتات با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی قرارداد بسته و مسئولان این باشگاه در انتظار بازگشت او به مشهد هستند در شرایطی که هنوز لیگ کویت خاتمه نیافته است. پیش‌بینی‌ها درباره غلامی این بود که او تا پایان بهمن‌ماه می‌تواند به مشهد بازگردد اما با توجه به قوانین وضع شده، بعید به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان بتواند برای تیم مشهدی در ادامه لیگ فوتسال زنان ایران به میدان برود.

مگر آن‌که مسئوان فدراسیون فوتبال کویت بتوانند تصمیم اتخاذ شده حاکمیتی را وتو و مجوز ادامه برگزاری مسابقات را دریافت کنند، که در این‌صورت احتمال حضور کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در هفته‌های پایانی لیگ فوتسال ایران وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.