کد خبر : 192120
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 11:10
-

دیدار دوستانه فوتسال/ میزبانی یوز‌های ایرانی از سامورایی‌ها در شیراز

دیدار دوستانه فوتسال/ میزبانی یوز‌های ایرانی از سامورایی‌ها در شیراز

تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن در سالن صدرای شیراز برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از آنکه مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا لغو شد برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای شرکت در این رقابت‌ها به هم ریخت. به طوری که ملی پوشان کشورمان قرار بود بهمن و اسفند در ۲ فیفادی به مصاف حریفان تدارکاتی خود بروند، اما با لغو رقابت‌های قهرمانی آسیا این بازی‌ها هم لغو شد.

حال کمیته فوتسال برای آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ قرار است چند بازی دوستانه برای تیم ملی فراهم کند تا فوتسالیست‌های کشورمان با هماهنگی خوبی پا به این رقابت‌ها بگذارند.

تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا فروردین ماه سال آینده در ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن انجام خواهد داد. آن طور که گفته می‌شود این بازی به احتمال زیاد به میزبانی کشورمان و در سالن صدرای شیراز برگزار خواهد شد و بعد از این مسابقه هم قرار است ملی پوشان کشورمان خرداد ماه ۲ دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های کویت و تایلند انجام دهند.

همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان مرداد ماه سال آینده به تایلند خواهند رفت تا در تورنمنتی دوستانه که با حضور ۱۲ تیم از نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان در دوره قبل این رقابت‌ها که در کشور کلمبیا برگزار شد، در دیدار رده بندی برابر تیم ملی پاراگوئه قرار گرفت و موفق شد با شکست این تیم به مقام سومی مسابقات جام جهانی دست پیدا کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.