کد خبر : 192080
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 10:40
-

در گفتگو با Fut5al ؛

شجاع:بخاطر کرونا ، خیلی زود از اردوی تیم ملی خارج شدم/نتایجی قابل قبول و در خور نام مقاومت و البرز کسب کردیم/با شرایط سختی به سطح اول فوتسال رسیدم

شجاع:بخاطر کرونا ، خیلی زود از اردوی تیم ملی خارج شدم/نتایجی قابل قبول و در خور نام مقاومت و البرز کسب کردیم/با شرایط سختی به سطح اول فوتسال رسیدم
سنگربان تیم مقاومت البرز از وضعیت خود و تیمش در فصل جاری لیگ برتر اظهار رضایت کرد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هادی شجاع دروازبان تیم مقاومت البرز در گفتگو با Fut5al ضمن ابراز رضایت از شرایط خود و تیمش در فصل جاری لیگ برتر، ابراز امیدواری کرد که نتایج خوب این تیم تداوم داشته باشد.

شجاع در مورد شرایط تیمش در فصل جاری اظهار داشت:تیم مقاومت البرز همیشه از تیم‌هایی بوده که هدفش موندن در لیگ برتر بود. این تیم برای کمک به بازیکنانی که قصد خدمت دارند، بازیکن سرباز جذب می‌کند تا بتوانند خدمت مقدس سربازی رو به عنوان سرباز قهرمان در سطح اول فوتسال کشور انجام دهند.
وی ادامه داد:این فصل با کمک کادر فنی و زحمات بازیکنان تیم، نتایج خوب و قابل قبولی درخور نام مقاومت البرز و استان البرز گرفتیم که خدارو از این بابت شکر میکنم.

دروازبان مقاومت در مورد پیروزی مقابل شهروند در هفته گذشته عنوان کرد:تیم شهروند از تیم‌های ریشه‌دار کشور است و میدانستیم بازی سختی در پیش داریم. بنا به مسائلی بنده و چند نفر از بازیکنان فقط یک جلسه با تیم تمرین کردیم و دور از شرایط بودیم و به همبن خاطر نیمه اول را به تیم شهروند باختیم ولی شکر خدا در نیمه دوم جبران کردیم و توانستیم ۳ امتیاز رو کسب کنیم اما جای خالی هواداران پر شور ساروی در سالن حس می‌شد. انشالله شرایطی پیش آید که شاهد حضور هواداران فوتسال در سالن‌ها باشیم.

شجاع پیرامون دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اظهار کرد:هر بازیکنی دوست دارد برای پوشیدن لباس تیم ملی تلاش کند و به آن برسد. خدارو شاکرم که توانستم به اردو تیم ملی دعوت شوم و نظر آقای ناظم‌الشریعه و میشل پطروس که زحمت زیادی برای جوانان می‌کشد را جلب کنم اما به خاطر ویروس کرونا خیلی زود از اردو خارج شدیم ولی این دلیل بر بی‌انگیزگی من نمی‌شود و تلاشم رو برای دعوت دوباره به تیم ملی میکنم.

وی با بیان اینکه شرایط سختی برای پیشرفت داشته و زحمات بسیار زیادی کشیده، تصریح کرد: من از شهرستان فیروزکوه توانستم به این سطح برسم. شرایط پیشرفت در این طور شهرها که تیمی ندارد بسیار سخت است. خدا رو شکر میکنم که توانستم جایگاه خودم رو در باشگاه مقاومت بدست بیاورم و تمام تلاشم رو در این مسیر و کمک به تیمم انجام میدهم.

شجاع ادامه داد:جا دارد از خانواده و همسرم تشکر کنم که حامی اصلی من در این مسیر بودند و از آقای فرهاد کشاورز و مجموعه مقاومت هم ممنونم که به جوان‌هایی مثل من اعتماد میکنند و امیدوارم که با عملکردم جواب اعتمادشان را داده باشم.
دروازبان تیم مقاومت در پایان در خصوص تقابل هفته آینده تیمش با شهید منصوری اظهار کرد:تیم منصوری قرچک تیمی فوق‌العاده و غیرقابل پیش بینی است. مطمئنا بازی سختی در کرج داریم ولی برا هدفی که داریم محکوم به برد هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.