کد خبر : 192168
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 14:20
-

کریم منصوری در گفتگو با Fut5al :

با این شرایط، منصوری را از قرچک می‌بریم/ امسال دو بار از مدیران قرچک بازی خوردیم/ ۵۰درصد بودجه تامین شده است

با این شرایط، منصوری را از قرچک می‌بریم/ امسال دو بار از مدیران قرچک بازی خوردیم/ ۵۰درصد بودجه تامین شده است

مالک باشگاه منصوری قرچک گفت: در صورتی که این شرایط در سال آینده هم ادامه داشته باشد منصوری را از قرچک جابجا خواهیم کرد.

کریم منصوری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه امسال ما را دو بار بازی دادند و ما هم همه آنها را به خدا واگذار کردیم. نشسته بودیم و زندگی‌مان را می‌کردیم اما شورای شهر و مدیران شهرداری ما را بازی دادند و دو بار بازی دادند و دلشان به تیم دسته اولی‌شان خوش است.

او با اشاره به اینکه این روزها درگیر تامین بودجه باشگاه است، تصریح کرد: فعلا بخش اول را تامین کرده‌ایم و تا الان هر چه هزینه شده از ۵۰درصد اول بوده است. آقایان قول دادند که ۵۰درصد مابقی را از شهر پرداخت کنند که بعید است، پیدا کردن اسپانسر در این اوضاع اقتصادی هم که بعید است و بنابراین فعلا دست‌مان را از زانومان خود گرفته‌ایم و انشاالله مشکلات مالی نخواهیم داشت.

مالک منصوری با تاکید بر اینکه منتظر تحولات مدیریت شهری و سیاسی در قرچک است، متذکر شد: ما در حال برنامه‌ریزی برای سال آینده هستیم تا راه حل دیگری پیدا کنیم. به هر حال اگر شرایط تیم در ادامه هم همین باشد خودمان را اسیر سیاست‌بازی و تصمیمات سیاسی دوستان نمی‌کنیم و جای تیم را از قرچک عوض می‌کنیم هر چند که اصلا دلم نمی خواهد تیم از این شهر خارج شود.

منصوری با بیان اینکه دلش با ماندن تیم در قرچک است، گفت: فعلا که سر نخواستن ما دعواست اما باید ببینیم نیروهای شهری و شورای شهر و همینطور تصمیم‌گیران کلان این منطقه به دنبال انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری سال آینده چه تغییری خواهند کرد سپس تحلیل کنیم و ببینیم می‌شود روی قولشان حساب کرد؟ در غیر این صورت مجبوریم که جایگاه دیگری را برای تیم تدارک ببینیم.

او خاطرنشان کرد: البته که در ۱۸ تا ۲۰ سال گذشته هیچ وقت روی قول دوستان حساب نکردیم و امسال هم که همه دیدند چگونه بازی خوردیم. به هر حال یک عده علم مخالفت را با تحرکات داخلی از داخل شهرداری علیه ما بلند کردند و واقعا نمی‌دانیم که دنبال چی می‌گردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.