کد خبر : 192211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 18:46
-

تقوی : قرار بود شورا و شهرداری یک میلیارد به تیم کمک کنند /هدف شهردار از دو دستگی در شهر چیست ؟

تقوی : قرار بود شورا و شهرداری یک میلیارد به تیم کمک کنند /هدف شهردار از دو دستگی در شهر چیست ؟

سرپرست منصوری قرچک از بدقولی های مسوولان شهری قرچک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید اکبرتقوی سرپرست تیم شهید منصوری اظهار داشت: سال گذشته تیم شهرداری قرچک در لیگ حضور داشت که در پایان لیگ مسولین شهرستان یعنی فرماندار، شهردار و شورای شهر طبق یک تفاهم نامه قرار بر این گذاشتند که این تیم در شهرستان ماندگار شود و آنها مبلغ یک میلیارد تومان تا پایان فصل کمک کنند اما متاسفانه بعد از درخواست‌‌‌های زیاد از طرف باشگاه خبری از کمک به این تیم نشد. در صورتی که تا قبل از این اتفاق با تیم بزرگ استقلال یک تفاهم نامه داشتیم.

سرپرست تیم منصوری قرچک گفت: بعد از پایان هفته سوم لیگ برتر پس از شکست در این هفته در مصاحبه‌‌‌ای با انتقاد از مسئولین شهرستان قرچک که چرا طبق تفاهم نامه که قرار بود یک میلیاردتومان به باشگاه کمک کنید اما کمک نمی کنید این صحبت‌‌ها به مذاق مسولین شهرداری و شورای شهر خوش نیامد و نسبت به آن دل‌‌گیر شده‌اند.

وی افزود: از روز اول قرار بود که دو تیم فوتسال شهرداری قرچک و منصوری قرچک با یکدیگر ادغام شوند اما متاسفانه حمایتی از این تیم نشد و حتی با نام شهید منصوری هم بازی کردند. آنها در یک اقدامی بعد از مزایده های زیاد که نتوانستند امتیاز تیم فوتسال شهرداری قرچک را در لیگ یک به فروش برسانند برای مقابله با تیم شهید منصوری امتیاز این تیم را به بنیاد شهید واگذار کردند و ما هنوز متوجه کارهای آقای شهردار نشدیم که هدفش از دو دستگی در این شهر چیست ؟ البته متوجه شدیم که شهردار و اعضای شورای شهر به فکر معرفی خود برای انتخابات سال آینده هستند.

تقوی گفت: تیم ما ملقب به نام شهید منصوری است حتی تمامی اعضای هیات مدیره اش هم تشکیل شده از خانواده های شهدا و جانبازان هستند. من در این جا از فرماندار محترم و نمایندگان مجلس درخواست دارم که به این موضوع ورود کنند و خواستار مصوبات شورای شهر و شهرداری شوند و اجازه ندهند که شهردار و اعضای شورای شهر اینگونه با آبروی یک تیم که نام یک شهید را هم دارد، بازی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.