کد خبر : 192380
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 23:47
-

علیپور در گفتگو با Fut5al :

باید با اختلاف زیاد فردوس را می‌بردیم/ گل نشدن توپ‌ها روحیه تیم را به هم ریخت/ کراپ را برای ماندن می‌بریم

باید با اختلاف زیاد فردوس را می‌بردیم/ گل نشدن توپ‌ها روحیه تیم را به هم ریخت/ کراپ را برای ماندن می‌بریم

سرمربی اهورا بهبهان گفت: با تمام احترام به تیم خوب فردوس ما باید این بازی را با اختلاف گل بالا از آن خود می‌کردیم.

محسن علیپور پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل اهورا بهبهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی مقابل تیم خوب فردوس قم خواهیم داشت و این هفته نیز تمرینات خوبی را برای آمادگی در این بازی انجام داده بودیم که نتیجه خوبی در قم بگیریم.

او ادامه داد: بازی طبق پیش‌بینی ما با شرایط سخت برای ما شروع شد ولی جالب اینکه یکی از عجیب‌ترین روزهای فوتسالی ما همین بازی بود که موقعیت‌های زیادی را داشتیم که یک به یک از دست دادیم و هر چه گذشت این اتفاق باعث فشار زیادتری روی تیم ما شد. گل نشدن توپ‌های مان در ادامه از لحاظ روحی تیم را به هم ریخت.

سرمربی اهورا متذکر شد: متاسفانه یک گل بد خوردیم و البته که توانستیم جبران کنیم اما واقعیت این بود که می‌توانستیم بازی را به سود خودمان به پایان ببریم. این نتیجه چیزی از ارزش‌های خوب نماینده قم کم نمی‌کند چراکه آنها هم تلاش‌شان را کردند اما ما می‌توانستیم بازی را با اختلاف زیاد ببریم ولی متاسفانه روی موارد کوچکی اشتباهاتی را داشتیم که در نهایت بازی مساوی شد.

علیپور با اشاره به عملکرد داوران در این بازی تصریح کرد: هفته گذشته در قرچک کمربسته و کوبل داوری ایشان عملکرد بسیار خوبی داشتند که فرصت نشده بود از ایشان تشکر کنم ضمن اینکه امروز هم آقایان امیری و حقوقی قضاوت خوبی داشتند و روند قضاوت‌شان هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

او با اشاره به حساسیت این روزهای لیگ گفت: جدول را اگر ملاحظه کنید می‌بینید که بازی‌ها چقدر سخت شده و همه تیم‌های لیگ به هم نزدیک شده‌اند. از الان هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما ما با تلاش بازیکنان تمام توان خود را می‌گذاریم نتایجی بگیریم که کارمان به روز آخر نکشد.

سرمربی اهورا با اشاره به بازی‌های حساس هفته آینده تیمش مقابل کراپ، تاکید کرد: امیدواریم بازی‌های بعد را ببریم. بچه‌های ما توان خوبی دارند و انرژی خود را در زمین می‌گذراند. انشاالله با شکست کراپ در هفته آینده در بهبهان، تکلیف ماندنمان را زودتر مشخص کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.