کد خبر : 192340
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 21:53
-

جاوید در گفتگو با Fut5al :

با این برد جایگاه سومی کراپ را تثبیت کردیم/ مصدومیت مچ پایم جدی نیست/ شایستگی حضور در جمع شش تیم را داریم

با این برد جایگاه سومی کراپ را تثبیت کردیم/ مصدومیت مچ پایم جدی نیست/ شایستگی حضور در جمع شش تیم را داریم

بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند گفت: با سه امتیازی که برابر شهروند ساری به دست آوردیم جایگاه خود را در رده سوم جدول گروه مان تثبیت کردیم.

مهدی جاوید پس از پیروزی تیم فوتسال کراپ الوند مقابل شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی مقابل تیم خوب شهروند یک بازی بسیار خوب بود. ما با توجه به جایگاه خود در جدول به این سه امتیاز احتیاج داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و مهمتر از آن در ادامه خیلی خوب کار را مدیریت کردیم.

او ادامه داد: با این پیروزی شرایط‌مان را در جدول تثبیت کردیم و به هدفی که کادر فنی دنبال می‌کرد رسیدیم.

بازیکن گلزن کراپ در خصوص گل‌های جالب خود در این بازی نیز گفت: به هر حال کار تیمی بود و همه بازیکنان در رسیدن یک گل نقش دارند. ما روی کار تیمی تمرکز زیادی کرده‌ایم، مخصوصا در تعطیلات نیم‌فصل روی مسائل تاکتیکی کار کرده‌ایم.

مهدی جاوید تاکید کرد: اینکه چه کسی گل بزند چندان مهم نیست فقط برد برای ما مهم بود و اینکه تیم خوب ساری را بردیم و توانستیم به یک ثبات نسبی در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود برسیم.

او با بیان اینکه هدف باشگاه کراپ از روز اول صعود به مرحله دوم بوده است، یادآور شد: ما تیم نسبتا خوبی داریم و همه چیز اکنون دست خودمان است و انشاالله با یک استراتژی خوب به پیش خواهیم رفت. ما شایستگی حضور در جمع شش تیم را داریم و در چهار بازی آینده نیز به همین ترتیب تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

این بازیکن گلزن کراپ الوند در خصوص اینکه بیشتر نیمه دوم را با پای یخ گذاشته و از روی نیمکت شاهد بازی بود گفت: نیمه‌دوم مچ پایم در برخورد با بازیکن حریف ضربه خورد و ترجیح دادم که بازی نکنم. مشکل آنچنانی ندارم و مصدومیتم جدی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.