کد خبر : 192338
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 21:23
-

ابراری‌نیا در گفتگو با Fut5al :

داور هر دو تیم را عصبی کرد/ چرا داور خوب فقط برای بالای جدولی‌ها می‌گذارید؟

داور هر دو تیم را عصبی کرد/ چرا داور خوب فقط برای بالای جدولی‌ها می‌گذارید؟

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت: به نظر من عدم تمرکز داور و سوت‌ها و کارت‌های نابه جا باعث عصبی شدن بازیکنان هر دو تیم شده بود.

امید ابراری‌نیا پس از کسب اولین امتیاز تیمش در لیگ‌برتر۹۹ در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بازی بسیار سختی بود. تیم کوثر اصفهان از مهره‌های خوبی سود می‌برد ام بچه‌های ما هم خیلی خوب بازی کردند و یک بازی بسیار خوب را همه شاهد بودند.

سرمربی ایمان شیراز با ابراز تاسف از تصمیمات داور بازی تصریح کرد: حیف این بازی پر هیجان با ۱۰گل بود که ته جدولی‌ها این قدر خوب مقابل هم بازی کردند اما داور تمرکز لازم را چه برای تصمیماتی که برای ما گرفت و چه برای حریف نداشت.

او تاکید کرد: هر دو داور بازی سوت‌هایی می‌زدند که واقعا بچه‌های تیم ما و حریف را عصبی کردند و از کارت‌های قرمز و زرد واقعا بد استفاده شد. من از کمیته داوران خواهش می‌کنم که تمرکز بیشتری برای انتخاب داوران بگذارند.

ابراری‌نیا با اشاره به تبعیض میان تیم‌های بالا و پایین جدول ادامه داد: من می‌خواهم دوستان همان‌طور که برای تیم‌های بالای جدول به موضوع انتخاب داور دقت می‌کنند و داورهای خوبی می‌گذارند برای تیم‌های ته جدول هم دقت کنند.

و باشگاه را متضرر از این چنین تصمیمات کمیته داوران دانست و گفت: واقعا سخت است که یک باشگاه هزینه می‌کند اما چنین اسیر اشتباهات داور می‌شود. قبول کنید که به باشگاه فشار می‌آید که با یک سوت داور همه چیزش این طرف و آن طرف می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.