کد خبر : 192378
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 23:08
-

ایمان شیراز آب پاکی را روی دست لیگ ریخت

مدیرعامل ایمان: آه در بساط نداشتیم که به ساوه برویم!/ ۴۰۰میلیون می‌خواهیم تا لیگ‌برتری بمانیم/ پول سفر تبریز را نداریم

مدیرعامل ایمان: آه در بساط نداشتیم که به ساوه برویم!/ ۴۰۰میلیون می‌خواهیم تا لیگ‌برتری بمانیم/ پول سفر تبریز را نداریم

مدیرعامل باشگاه ایمان فارس با تاکید براینکه دیگر توان تامین هزینه‌های این باشگاه را برای حضور در رقابت‌ها ندارد، اعلام کرد که اگر کمک مناسبی به این باشگاه و تیم فوتسالش نشود، امتیاز لیگ برتری استان فارس از بین خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید خبازیان در حالی که تیم فوتسال ایمان بعد از شکست‌های پی‌درپی، در بازی خانگی مقابل حریف به تساوی دست یافت، گفت: حدود دو هفته به آغاز رقابت‌های این فصل، شخصی امتیاز تیم ارژن را خرید اما نمی‌دانم به چه دلیل پس از چهار بازی اعلام کرد که دیگر توان پرداخت هزینه‌ها را ندارد و اینگونه دست ما خالی ماند.

وی افزود: وظیفه هیات فوتبال و اداره ورزش بررسی رزومه افرادیست که با قصد باشگاه و تیم‌داری وارد عرصه می‌شوند است، باید ضمانتی از آنها گرفته شود که نتوانند به این راحتی کنار بکشند و بچه های شیراز را تنها بگذارند.

خبازیان گفت: پس از اینکه آقای رمضانی تیم را به امان خدا رها کرد، آقای محسن ابراهیمی سرپرست تیم ما به خاطر رفاقتی که با ما و بچه های تیم داشت، از جیب خودش برای تیم هزینه کرد و تا هفته قبل هم ۱۵۰ میلیون تومان توسط ایشان هزینه شد. آقای ابراهیمی حتی قصد داشت خانه اش را بفروشد و خرج تیم کند اما به او گفتم چه چیزی در این فوتسال است که می‌خواهی زندگی‌ات را پایش بگذاری؟

مدیرعامل تیم فوتسال ایمان ادامه داد: در نهایت پیش از بازی هفته گذشته مقابل سن‌ایچ ساوه، به این نتیجه رسیدیم که با توجه به اینکه آهی در بساط نداریم، نمی‌توانیم به ساوه برویم. می‌دانیم که اعزام نشدن یک تیم از شهر بزرگی مثل شیراز، مایه سرافکندگی استان فارس است اما واقعا چاره‌ای نداشتیم. این هفته هم مدیون اسپانسرمان هستیم که ۱۰ میلیون تومان کمک کرد تا بتوانیم بازی خانگی‌مان را برگزار کنیم.

وی با انتقاد از نگاه تبعیض آمیز مسئولان به تیم های فوتبال و فوتسال استان فارس گفت: از اداره ورزش، استانداری، فرمانداری و شورای شهر دلخوریم. از آنهایی که ۲۵۰ میلیون تومان به تیم های فجر و قشقایی کمک می کنند؛ انگار تیم ایمان بچه سر راهی است.

خبازیان گفت: ایمان، تنها تیم لیگ برتری استان فارس در فوتسال و فوتبال است، ما با دریافت ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانیم این تیم را در لیگ‌برتر نگه داریم. بازیکنان ما بدون هیچ پول و امکاناتی تا اینجا آمده‌اند. بعضی از آنها شاید فقط یک میلیون تومان از ابتدای فصل دریافت کرده اند. خیلی مرد و با معرفت هستند که هنوز کار را ادامه می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه ایمان گفت: مالک جدید باشگاه، دیگر توان هزینه کردن ندارد. این تیم برای بازی خارج از خانه بعدی که در تبریز خواهد بود، توانایی اعزام ندارد و اگر این اتفاق رخ دهد، امتیاز فوتسال استان فارس در لیگ‌برتر از بین می‌رود.

خبازیان گفت: شهرهای کوچکی مثل بهبهان و ساوه به راحتی در لیگ برتر تیم داری می کنند اما در شیراز هیچ کس حاضر نیست به ورزش حرفه‌ای کمک کند و این عجیب است؛ کاش مسئولان فکر کنند که این جوانان فرزندان خودشان هستند و پای کار بیایند و کمک کنند، باور داشته باشند چیزی از این فوتسال به جیب منِ مدیرعامل باشگاه نرفته و نخواهد رفت، ما با علاقه آمده‌ایم تا کمک کنیم اما دیگر توانی برای هزینه کردن نداریم.

گفتنی است تیم فوتسال ایمان در هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال کشور، موفق به کسب یک امتیاز شد. این تیم که در تمامی دیدارهای گذشته شکست خورده بود، عصر پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز میزبان بازارهای کوثراصفهان بود و با تساوی پنج بر پنج به کار خود پایان داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.