کد خبر : 192242
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 11:36
-

مصاف جذاب فرش آرا با سن ایچ در غیاب گیتی پسند و مس سونگون

مصاف جذاب فرش آرا با سن ایچ در غیاب گیتی پسند و مس سونگون

با استراحت تیم های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، همه نگاه ها به مشهد است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز(پنجشنبه) در حالی برگزار می شود که دو تیم مدعی گیتی پسند اصفهان و مس سونگون این هفته را به استراحت خواهند پرداخت.

در بازی های این هفته که از ساعت ۱۵ امروز برگزار می‌شود کراپ الوند تیم پرستاره گروه اول میزبان شهروند ساری است. کراپی‌ها که هفته قبل به استراحت پرداختند در حالی از شهروند ساری پذیرایی می‌کنند که حریف برای بقا می جنگد و برای کسب امتیاز به آب و آتش می‌زند. اهورا بهبهان و فردوس قم هم برگزار کننده دیگر بازی این گروه هستند.

دو تیمی که هم خطر سقوط را احساس می‌کنند هم شانس صعود دارند و به نظر می‌رسد برنده این بازی شرایطش در جدول بهتر باشد و از منطقه خطر دور شود. مقاومت البرز شگفتی ساز این گروه هم میزبان منصوری قرچک است. مقاومتی ها با یک برد تا حدودی صعودشان را قطعی می‌کنند اما منصوری که با حواشی زیادی هم روبروست می خواهد از جمع فانوس بدستان جدا شود و باید از این بازی برنده از میدان خارج شوند.

در بازی‌های گروه دوم در حساس ترین جدال هفته سن ایچ ساوه مهمان فرش آرای مشهد است. فرش آرا شرایط حساسی برای صعود دارد و باید دید از پس صدرنشین این گروه یعنی سن‌ایچ بر می آید یا نه این در حالی است که شاگردان اصغری مقدم با توجه به استراحت مس سونگون باید به فکر استحکام صدرنشینی باشند.

راگا تهران که به شدت به سه امتیاز بازی خانگی احتیاج دارد تا در جمع سه تیم صعود کننده قرار بگیرد میزبان حفاری است که به شدت خطر سقوط را احساس می کند.ایمان شیراز نیز پس از این که هفته قبل در ساوه به میدان نرفت با سروسامان گرفتن وضعیت مالکیتی با انگیزه زیاد میزبان کوثر اصفهان است تا اولین امتیاز خود را کسب کند.

برنامه بازی های امروز به شرح زیر است:
کراپ الوند- شهروند ساری
اهورا بهبهان- فردوس قم
مقاومت البرز- منصوری قرچک
راگا تهران- حفاری اهواز
ایمان شیراز- کوثر اصفهان
فرش آرا مشهد- سن ایچ ساوه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.