کد خبر : 192390
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 14:19
-

علاسوند: داور می‌توانست از درگیری جلوگیری کند/ چند نفر هوادار بازیکنان دو تیم را تحریک کردند

علاسوند: داور می‌توانست از درگیری جلوگیری کند/ چند نفر هوادار بازیکنان دو تیم را تحریک کردند

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: اگر داور در نیمه دوم بازی با راگا تمرکزش بیشتری داشت، می‌توانست از این درگیری و حواشی جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته دهم لیگ برتر فوتسال که با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد. در بازی راگا شهرری و ملی حفاری اهواز رخوردهای ناشایست و غیرورزشی در سالن عبدالعظیم رخ داد که نیروی انتظامی و مسولان سازمان لیگ برای پایان دادن به حواشی، بازیکنان تیم شرکت ملی حفاری را در رختکن به مدت ۴۵ دقیقه محبوس کردند تا فضا آرام شود.

کیانوش علاسوند سرمربی تیم ملی حفاری در این باره گفت: بازی خوب و پر برخوردی بود. تیم ما برخلاف هفته‌‌های گذشته که نتوانستیم از موقعیت‌‌‌‌ها به خوبی استفاده کنیم، در این دیدار خوب بود. خدا را شکر توانستیم ۴ بر ۲ تیم خوب راگا را شکست دهیم.

وی افزود: از روز اول به خاطر رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی، سازمان لیگ رسما اعلام کرد تمام بازی‌‌‌‌ها باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود و هیچ هواداری در سالن نباید حضور داشته باشد. هنوز متوجه نشدم که چرا روز گذشته باید چند نفر هوادار باشند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: یک بازی خوب و جوانمردانه را شاهد بودیم و مشکلی وجود نداشت؛ تا اینکه چند نفر به ظاهر هوادار که در سکو حضور داشتند، با حرف‌های نامربوط به داور و تیم ما باعث شدند که بازیکنان هر دو تیم تحریک شوند و  این درگیری به وجود آید. حتی پزشک ما مورد ضرب شتم قرار گرفت و اگر حضور به موقع نیروی انتظامی و ناظر بازی جناب عرب براقی نبود، وضع از این بدتر می‌‌‌شد. جا دارد از ناظر، پیشکسوتان شهرری و نیروی انتظامی تشکر ویژه ای داشته باشم.

علاسوند اظهار داشت: داور هم مقصر است و سوت‌های مکرر وی به خصوص در نیمه‌دوم می‌‌تواند یکی از عوامل این درگیری و حواشی باشد. داور در نیمه اول کارش خوب بود اما در نیمه‌دوم قضاوت خوبی نداشت. اگر در نیمه دوم تمرکزش بیشتر بود، می‌توانست از این درگیری و حواشی جلوگیری کند.

وی گفت: امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی به این دیدار و حواشی آن ورود و با کسانی که این درگیری و اتفاقات را به وجود آوردند، برخورد شدیدی صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.