کد خبر : 192402
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 17:44
-

وعده جابری برای برخورد شدید با متخلفان دیدار راگا با حفاری

وعده جابری برای برخورد شدید با متخلفان دیدار راگا با حفاری

سرپرست سازمان لیگ فوتسال پیش‌بینی کرد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی قاطعی درباره اتفاقات دیدار راگا و حفاری صادر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری ، درباره اتفاقات و درگیری‌های دیدار تیم‌های فوتسال راگای ری و حفاری اهواز اظهار داشت: منتظر ارسال گزارش نماینده خود در بازی و نیز مدارک دو باشگاه هستیم که آن را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم. آرای انضباطی در اختیار این کمیته است و ما این آرا را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور تعدادی تماشاگر و افراد متفرقه در سالن این مسابقه بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، بارها به باشگاه‌ها بابت حضور افراد متفرقه تذکر دادیم و رأی قاطع و محکمی صادر خواهد شد. مسئولیت حضور نفرات اضافه در ورزشگاه‌ها و سالن‌ها بر عهده هیئت فوتبال استان و باشگاه میزبان است. دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکنون سه بار به این موضوع اشاره کرده است و از هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها می‌خواهم این موضوع را رعایت کنند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد برگزاری سایر مسابقات فوتسال گفت: چهار هفته پایانی دور اول لیگ برتر را پیش رو داریم و لیگ دسته اول هم از ۳۰ بهمن آغاز می‌شود. لیگ‌های پایه را هم برگزار می‌کنیم که تاکنون مشکلی نداشتیم. بهمن و اسفند بسیار شلوغی داریم و همه ۱۵ لیگی که قول برگزاری آن را دادیم، انجام می‌شوند. باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و اگر این مسابقات لغو می‌شد، یک نسل فوتسال می‌سوخت. تمام تلاش سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال بر برگزاری مناسب تمامی رقابت‌هاست و با هر گونه بی‌نظمی جداً برخورد می‌کنیم.

جابری با اشاره به کار سخت سازمان لیگ فوتسال با توجه به شیوع کرونا، تصریح کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم مسابقات را در زمان مقرر برگزار کنیم. با حجم سنگین بازی‌ها روبه‌رو هستیم و همه همکاری کردند. ان‌شاءالله این همکاری برای فصل بعد هم وجود داشته باشد و لیگ‌های ۰۱-۱۴۰۰ را بدون کرونا برنامه‌ریزی کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.