کد خبر : 192429
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 8:28
-

کمالی: افزایش تیم‌ها کیفیت لیگ را پایین آورده است

کمالی: افزایش تیم‌ها کیفیت لیگ را پایین آورده است

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: برای آنکه لیگ با کیفیت‌تری داشته باشیم باید تعداد تیم‌ها را کاهش دهیم اما اکنون افزایش تیم‌ها کیفیت لیگ را پایین آورده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مهسا کمالی»اظهار داشت: لیگ فوتسال زنان امسال در ۲ گروه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تاکنون هم مشکلی برای برپایی مسابقات و نیز حتی ابتلای بازیکنان به کرونا نداشتیم. گروه اول که در آن حضور داریم نسبت به گروه دوم راحت‌تر است اما هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم. زیرا همه تیم‌ها مدعی هستند و نتایج خیلی مشخص نیست.

وی افزود: در روز حداقل دو ساعت و نیم تمرین می‌کنیم و این هفته هم تیم ملی حفاری اهواز سه روز استراحت دارد. همچنین ۲ روز بعد از هر دیدار در هر هفته تست کرونا می‌دهیم و تاکنون که تست کرونای هیچ تیمی مثبت نبوده است.

ملی‌پوش فوتسال زنان عنوان کرد: همه تیم‌ها در لیگ برتر خوب هستند اما به لحاظ کسب نتیجه شرایط راحت‌تر بود. تنها دیدار سخت ما برابر سایپا رقم خورد که در آن بازی مقداری آسیب دیده بودم. همچنین حضور شهناز یاری در لیگ برتر از یک لحاظ مثبت است و او می‌تواند تمام بازی‌ها را ببیند و جوانان نیز فرصت دارند تا خود را نشان دهند و به تیم ملی بروند.

وی اضافه کرد: هر چند فدراسیون هرگز برای سرمربی تیم ملی زنان بلیتی تهیه نمی‌کند تا بازی‌ها را ببیند و هدایت سایپا بوسیله یاری شرایط خوبی برای همه فراهم کرد.

کمالی یادآور شد: در خیلی از جاها از لیگ برتر فوتسال ضعف زیادی داریم. برخی از تیم‌ها یک سری از بازی‌ها را نمی‌روند و در واقع باید تعداد تیم‌ها کاهش یابد تا لیگ برتر با کیفیت‌تر شود.  این بزرگ‌ترین نقطه ضعف لیگ است و سبب شده تیم‌های رده پایین‌تر نتایج ضعیفی کسب کنند که اختلاف امتیاز آن بسیار فاحش است. نقطه قوت لیگ هم این است که ملی‌پوشان مانند سال گذشته در یک یا دو تیم جمع نشدند و همه جا تقسیم شدند و اکنون پنج تیم خوب در لیگ برتر حضور دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.