کد خبر : 192498
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 12:48
-

اصغری‌مقدم: زمان صدرنشینی نگران بودیم، الان هم نگران هستیم/ کمیته داوران از شهر میزبان داور انتخاب نکند

اصغری‌مقدم: زمان صدرنشینی نگران بودیم، الان هم نگران هستیم/ کمیته داوران از شهر میزبان داور انتخاب نکند

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت که کمیته داوران نباید به‌خاطر کاهش هزینه‌ها، داوران دیدارها را از شهر میزبان انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،

جواد اصغری‌مقدم درباره پایان روند شکست‌ناپذیری سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در بازی اول مقابل مس سونگون نباید شکست می‌خوردیم و باید می‌بُردیم. نتیجه می‌توانست برعکس باشد و می‌توانستیم ۵ بر ۴ پیروز شویم، اما با این نتیجه باختیم. مقابل فرش‌آرا هم اصلاً روز خوب سن‌ایچ نبود. در نیمه اول از حریف سرتر بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم مهدی کریمی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و بازیکنان به دلیل نداشتن استراحت کافی خسته شدند.
هتل ما بسیار شلوغ بود و سر و صدا داشت
وی با بیان اینکه شاگردانش شرایط اسکان مناسبی در مشهد نداشتند، تصریح کرد: به تیم فرش‌آرا تبریک و به بازیکنانم که جانانه جنگیدند، خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر اتفاق بدتری نیفتاد. چند بازیکن ما مصدوم شدند و آنها را به بازی با حفاری می‌رسانیم. محل اقامت ما بسیار شلوغ بود و ساکنان هتل، سر و صدای زیادی می‌کردند.

شکست مقابل فرش‌آرا ناشی از نبود تمرکز و استراحت کافی بود
سرمربی سن‌ایچ با گلایه از شرایط سفر و استراحت شاگردانش خاطرنشان کرد: نتوانستیم به خوبی استراحت کنیم و پرواز خوبی هم به مشهد نداشتیم. ما باید ساعت هفت صبح به فرودگاه می‌رفتیم، اما بازیکنان را از ساعت چهار صبح بیدار کردیم تا از ساوه به تهران برویم و ساعت یک ظهر به هتل رسیدیم. باید تمرین و عرق‌گیری می‌کردیم و شب هم به هتل بر می‌گشتیم، اما بازیکنان ما به خوبی استراحت نکردند و این شکست ناشی از نبود تمرکز و استراحت کافی بود. اتفاق خاصی نیفتاده و شکست هم بخشی از بازی است. ما در مشهد ماندیم و خود را برای دیدار با تیم خوب حفاری در اهواز آماده می‌کنیم.
زمان صدرنشینی نگران بودیم، الان هم نگران هستیم
اصغری‌مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا بابت از دست دادن امتیازات و شکست‌های تیمش نگران است یا خیر، بیان کرد: زمانی که صدر جدول بودیم نگران بودیم، الان هم نگران هستیم. در گروه ما رتبه‌های اول تا سوم خیلی ملاک نیست و در هر حال ما سه تیم (سن‌ایچ، مس سونگون و فرش‌آرا) باید با سه تیم نخست گروه «الف» بازی کنیم. بزرگترین نگرانی ما، از دست دادن مهدی کریمی تا پایان فصل بود. او یکی از بازیکنان خوب و خلاق سن‌ایچ بود و از این بابت نگران هستیم. سایر بازیکنان با تعصب و غیرت زحمت می‌کشند.

برخی داوران در ساده‌ترین مسائل هم مشکل دارند
وی درباره داوری دیدارهای لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی‌هایی بوده که بُردیم و به داوری اعتراض کردیم. پنالتی ما مقابل فرش‌آرا درست نبود و ما این نوع مدیریت کردن را نمی‌خواهیم که به ضرر تیمی سوت بزنید، اما لحظه آخر به آن تیم حال بدهید! به جز چند داور مطرح، سایر داوران به همراه بازیکنان فوتسال پیشرفت نکرده‌اند و این موضوع به وضوح دیده می‌شود. برخی داوران در ساده‌ترین چیزها مشکل دارند که خیلی بد است. بازی‌های بزرگ باید به داوران بهتری داده شود و داور بی‌تجربه نباید دیدار تیم‌های اول و دوم جدول گروه را قضاوت کند.
کمیته داوران از شهر میزبان داور انتخاب نکند
سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه با بیان اینکه برنده و بازنده دیدار فرش‌آرا و سن‌ایچ به داوری معترض بودند، به تسنیم گفت: داوران می‌‌خواهند یک جا به تیم متضرر حال بدهند که دیگر فایده‌ای ندارد. از آنها می‌خواهم چیزی را که می‌بینند سوت بزنند. کمیته داوران نباید برای کاهش هزینه‌ها از شهر میزبان داور انتخاب کنند و این باعث می‌شود ذهنیت تیم میهمان به هم بریزد. داوران سوم و پنجم و ناظر داوری دیدار با فرش‌آرا از شهر مشهد بود.

تیم‌ها نباید برای کاهش هزینه‌ها ضرر کنند
اصغری‌مقدم در مورد اینکه فدراسیون فوتبال برای کاهش هزینه‌ها از داوران شهرهای اطراف میزبان استفاده می‌کند، تصریح کرد: چون نمی‌خواهند برای سفر داوران هزینه کنند، نباید تیم دیگری ضرر کند. داوری اینقدر ضعیف بود که همه به آن اذعان داشتند. آیا ناظر داوری چنین چیزی را گزارش می‌کند تا داوران هم مانند بازیکنان و مربیان محروم شوند؟ هیچ کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم. من داور مسابقه را ندیده بودم، اما او دیدار تیم‌های اول و دوم گروه را سوت می‌زند. چه کسی باید تاوان این اشتباهات را بدهد؟ داور باتجربه‌تری برای بازی‌ها بگذارید!

روی حرفی که می‌زنید، بایستید
وی درباره تغییر برنامه لیگ برتر و ادامه مسابقات در اسفند ۹۹ خاطر نشان کرد: ما قبول کردیم لیگ برتر به هر نحوی برگزار شود و الان هم تابع سازمان لیگ هستیم. اگر هر پنج یا شش روز یک دیدار بگذارند هم بازی می‌کنیم. مهم این است روی حرفی که می‌زنید، بایستید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.