کد خبر : 192503
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 13:28
-

خزایی: فرش‌آرا تیم میانه جدولی نیست/ هر بازی برای ما یک فینال است

خزایی: فرش‌آرا تیم میانه جدولی نیست/ هر بازی برای ما یک فینال است

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: رقبا دیگر به فرش‌آرا به عنوان یک تیم میانه جدولی نگاه نمی‌کنند، گرچه بازیکنان خوب زیادی را در ابتدای فصل از دست دادیم اما نفرات خوبی جایگزین شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید خزایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: سن‌ایچ جزو تیم‌های خوب لیگ‌برتر است و صدرنشین گروه بود، اما ما هم فرش‌آرا هستیم و موفق شدیم حریف را شکست دهیم. رقبا دیگر به فرش‌آرا به عنوان یک تیم میانه جدولی نگاه نمی‌کنند. به برد در این دیدار نیاز داشتیم و کسب سه امتیاز این دیدار تقریبا خیال ما را راحت کرد.

وی افزود: گرچه در ابتدای فصل بازیکنان زیادی از فرش‌آرا جدا شدند، اما نفرات خوبی جایگزین به تیم اضافه شدند و در حال حاضر به فرش‌آرا به عنوان یک تیم مدعی نگاه می‌کنند. مقابل سن‌ایچ با همدلی بازیکنان توانستیم تیم بودن را معنی کنیم. حیف که تماشاگران در این دیدار حضور نداشتند تا از نزدیک شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشند.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص عملکرد داوری گفت: داوران در حد این بازی نبودند. باید یک داور بین‌المللی و باتجربه این دیدار را قضاوت می‌کرد. داور هم انسان است و بالاخره اشتباهاتی دارد. پنالتی فرش‌آرا در نیمه نخست کاملا درست بود که داور مقابل اشتباه داور کنار را جبران کرد. خدا را شکر روی پاورپلی تاکتیک داشتیم و بعد از اینکه پنالتی را از دست دادیم، توانستیم به سرعت آن را جبران کرده و در نیمه نخست بازی را به تساوی بکشانیم.

خزایی بیان کرد: گلی هم که در لحظات پایانی نیمه نخست به ثمر رساندیم کاملا درست بود. اتفاقات پلی‌آف سال گذشته مجددا تکرار شد، اما این بار به سود فرش‌آرا رقم خورد. گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساندیم تاکتیکی بود و در تمرینات روی آنان کار کرده بودیم. شهامت داشتیم تا تاکتیک‌هایی را که تمرین کرده‌ایم در بازی اجرا کنیم.

وی با اشاره به بازی‌های آتی فرش‌آرا در لیگ‌برتر تصریح کرد: هر بازی برای فرش‌آرا حکم یک فینال را دارد. برای ما فرقی نمی‌کند که با سن‌ایچ، مس یا کوثر اصفهان بازی داریم. تمام توان و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با بهترین نتیجه از زمین خارج شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.