کد خبر : 192511
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 16:25
-

جابری: هیچ بازی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال لغو نشده / پایان مرحله اول لیگ ۱۵ اسفند

جابری: هیچ بازی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال لغو نشده / پایان مرحله اول لیگ ۱۵ اسفند

سرپرست و دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: هیچ بازی در هفته یازدهم لیگ برتر به خاطر ویروس کورنا لغو نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری در مورد صحبت‌های مطرح شده لغو بعضی از بازی‌های لیگ برتر فوتسال به دلیل شرایط کرونایی اظهار داشت:  این موضوع یک شایعه ای بیش نیست و هیچ بازی در  هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال لغو نشده و تمامی بازی‌ها طبق برنامه برگزار می شود.
سرپرست  و دبیر سازمان لیگ فوتسال همچنین در مورد پایان مرحله اول لیگ برتر و همچنین قرعه کشی تیم‌های صعود و سقوط کننده به مرحله بعد این رقابت‌ها گفت: در ابتدا جا دارد از سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال برای لغو فیفا دی و به سازمان لیگ به خاطر اجازه برگزاری ادامه لیگ تشکر کنم.
وی در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه مرحله اول لیگ تا ۱۵ اسفند به پایان می‌‌رسد و ۱۶ اسفند قرار است صبح قرعه‌‌کشی چهار تیم پایین جدول را انجام دهیم تا تکلیف دو تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص شود. عصر هم قرعه کشی تیم‌‌های رده‌‌های اول تا سوم هر گروه را انجام می دهیم. بعد از این موضوع تا فروردین منتظر می مانیم تا تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری بازی دوستانه دو تیم ملی ایران و ژاپن مشخص شود و بعد از آن در مورد ادامه لیگ تصمیم می‌‌گیریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.