کد خبر : 192506
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 13:50
-

رعدی: تمرینات بازیکنان تیم‌ملی ناشنوایان از فضای مجازی رصد می‌کنم/ سنگینی هزینه PCR مانع از انجام اردوی تیم‌ملی شده است!

رعدی: تمرینات بازیکنان تیم‌ملی ناشنوایان از فضای مجازی رصد می‌کنم/ سنگینی هزینه PCR مانع از انجام اردوی تیم‌ملی شده است!

سرمربی تیم‌ملی ناشنوایان گفت: از زمان شیوع کرونا و با لغو مسابقات و اردوهای تمرینی، فوتسالیست‌های ناشنوا بیش از یکسال است که در بلاتکلیفی بوده و این شرایط ممکن است تا پایان ۲۰۲۱ ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا رعدی در خصوص وضعیت تیم فوتسال ناشنوایان از زمان شیوع کرونا گفت: سال گذشته بعد از لغو بازی های آسیایی هنگ کنگ و فراهم نشدن شرایط برای اعزام تیم فوتسال به مسابقات جهانی، اردوهای این تیم تعطیل شد و با شیوع کرونا این تعطیلی تداوم پیدا کرد.

وی گفت: با وجود این که سال گذشته برنامه مدونی برای جوانگرایی و آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات پیش‌بینی شده بود اما کرونا همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داد و ما نتوانستیم برنامه‌های خود را به درستی اجرا کنیم.

رعدی در پاسخ به این پرسش که آیا از طریق فضای مجازی با بازیکنان در ارتباط هستید یا خیر، افزود: این ارتباط برقرار است و بازیکنان فیلم تمرینات خود را در حد ۳۰ثانیه به ما ارسال می کنند، اما به اعتقاد من این روش شیوه مناسبی نیست. زیرا تا زمانی که اردویی برپا نشود، بررسی عملکرد فنی و وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان از طریق فضای مجازی امکانپذیر نیست.

وی با بیان این که برگزاری اردوی آمادگی به صورت قرنطینه هزینه بر است، خاطرنشان کرد: برای برگزاری اردو باید از کلیه بازیکنان و کادر فنی تست PCR گرفته شود که در شرایط کنونی با توجه به نبود مسابقات و سنگین بودن هزینه‌ی آن برای فدراسیون امکانپذیر نیست.

رعدی در پایان از احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در صورت کاهش بیماری کرونا در سال آینده خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.