کد خبر : 192500
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 12:54
-

علاسوند:علت درگیری دیدار مقابل راگا، قاطع نبودن داور بود

علاسوند:علت درگیری دیدار مقابل راگا، قاطع نبودن داور بود

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در مورد علت درگیری‌های دیدار تیمش با راگا تهران، گفت: به نظر من داور می‌توانست با قاطعیت در قضاوت خود، مانع جنجال و درگیری در این بازی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«کیاوش علاسوند» سرمربی تیم حفاری در خصوص در گیری تیم خود با راگا تهران، اظهار داشت: در دقایق پایانی این بازی، یکی از بازیکنان راگا تهران تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار گرفت و متاسفانه این اتفاقات رخ داد. باشگاه راگا در کل مجموعه‌ای با اخلاق هستند و من جز خوبی از آن‌ها ندیدیم اما فکر می‌کنم عوامل بیرونی باعث شدند تا این جنجال‌ها به وجود بیاید.
وی ادامه داد: این درگیری بسیار سریع اتفاق افتاد و من به شخصه نفهمیدم چه زمانی شروع و چه زمانی پایان یافت. به نظر من داور بازی می توانست با قضاوت قاطع‌تر، جلوی این درگیری را بگیرد.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز تصریح کرد: افراد زیادی بدون مجوز در سالن حضور داشتند و این دیگر دلیل این اتفاق بود. البته از سوی بازیکنان شاخص تیم راگا حاشیه‌ای درست نشد.
علاسوند افزود: جا دارد از همینجا از «امیر عرب براقی» پیشکسوت فوتبال شهرری نیز تشکر کنم که به پایان رساندن درگیری کمک بسیار زیادی کرد. از باشگاه راگا نیز تشکر می‌کنم که نگذاشت درگیری ادامه پیدا کند اما از ناظر بازی گله دارم چرا که او نتوانست مانع حضور افراد غیر مرتبط به سالن شود.
وی ادامه داد: به نظر من ناظرهای سازمان لیگ فوتسال باید به جای سخت‌گیری در موارد جزیی، به موارد مهم‌تر و کلی‌تر اهمیت بیشتری دهند.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در خصوص شرایط تیم خود در لیگ برتر، گفت: در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم و نتایج بد باعث شد به ما فشار وارد شود اما در نیم فصل دوم شرایط تغییر کرد و ما توانستیم نتایج بهتری بدست آوریم. ما در مقابل فرش‌آرا هم بازی خوبی ارائه دادیم اما تفاوت دیدار فرش آرا و راگا در این بود که ما در تهران توانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم نتایج خوبی یدست آوریم و جایگاه‌ بهتری در جدول داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.