کد خبر : 192532
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 11:22
-

جاوید:امیدوارم مقابل گیتی پسند فقط مسائل فنی دخیل باشد/برزیل و اسپانیا در یک سال اخیر بازی دوستانه‌ای نداشتند

جاوید:امیدوارم مقابل گیتی پسند فقط مسائل فنی دخیل باشد/برزیل و اسپانیا در یک سال اخیر بازی دوستانه‌ای نداشتند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: امسال یکی از جذاب‌ترین مسابقات لیگ در حال برگزاری است، به طوری که هیچ مسابقه‌ای از قبل قابل پیش بینی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو تیم کراپ الوند قزوین درباره بازی روز سه شنبه این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: بازی رفت ما در برابر گیتی پسند اصفهان یک دیدار جذاب و تماشاگر پسندی از آب در آمد. خیلی از فوتسال دوستان به دلیل پخش زنده از دیدن این مسابقه بسیار لذت بردند. هر ۲ تیم کراپ و گیتی پسند اصفهان جزو تیم‌های های خوب لیگ هستند. همچنین بازی رفت تیم ما مقابل گیتی پسند با مشکلات زیادی از جمله اعتراض به مسائل داوری رو به رو بود که باعث شد حاشیه‌های زیادی در آن بازی به وجود بیاید. به هر حال امیدوارم بازی روز سه شنبه طوری برگزار شود که فقط مسائل فنی در آن دخیل باشد.

بازیکنان و مربیان باید به جای حواشی، به مسائل فنی بپردازند

ملی پوش تیم فوتسال کراپ افزود: امیدوارم هر ۲ تیم کراپ و گیتی پسند شرایط را طوری فراهم کنند که داوران هم بتواند با آرامش خاطر بازی را قضاوت کنند. همچنین به خاطر آنکه تعداد زیادی این بازی را تماشا خواهند کرد امیدوارم بازی به گونه‌ای باشد تا به وجهه فوتسال ایران ضربه نزند. در هر صورت بازیکنان و مربیان لیگ باید شرایطی به وجود بیاورند تا بازی‌ها هم به شکل نرمال برگزار شود و هم اینکه به جای حواشی، مسائل فنی حرف اول را بزند.

هدف گذاری باشگاه کراپ از ابتدای فصل صعود به مرحله دوم بوده است

جاوید درباره اینکه تیم فوتسال کراپ الوند این فصل تا چه حد شانس صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر را دارد بیان داشت: هدف گذاری که مسئولان باشگاه کراپ از روز اول انجام داده اند، صعود تیم به مرحله دوم بوده است. خدا را شکر تیممان امسال از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و امیدوارم در نهایت بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. چون معتقد هستم تیممان شایستگی و توان این کار را دارد و هم اینکه بازیکنان به خوبی از هدف گذاری باشگاه آگاه هستند. در هر صورت امیدوارم بتوانیم در مرحله دوم رقابت‌های لیگ حاضر شویم.

امسال یکی از جذاب‌ترین مسابقات لیگ در حال برگزاری است

بازیکن تیم فوتسال کراپ درباره سطح کیفی مسابقات این فصل لیگ برتر در مقایسه با سال‌های گذشته عنوان کرد: به نظر من امسال یکی از جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر در حال برگزاری است. اگر شما نتایجی که تیم‌ها در گروه ما کسب کرده اند ببینید متوجه خواهید شد که هیچ بازی از قبل قابل پیش بینی نیست. شاید اوایل فصل کسی فکر نمی‌کرد که تیمی مثل اهورای بهبهان مدعی صعود به مرحله دوم باشد، اما الان می‌بینیم که این تیم کاملا شرایط صعود به مرحله بعد را دارد. همچنین تیم مقاومت البرز هم با این نتایج فوق العاده‌ای که کسب کرده است نشان داده که هیچ چیزی از قبل قابل پیش بینی نیست.

در همه بازی‌ها مسائل فنی حرف اول را می‌زند

جاوید ادامه داد: به نظر من این فصل در همه مسابقات مسائل فنی حرف اول را می‌زند. متاسفانه تنها نکته تاریکی که در فوتسال ما وجود دارد، همین اعتراض به داوری است و امیدوارم بازیکنان و مربیان تیم‌ها خویشتن داری بیشتری داشته باشند تا داوران در فضای سالم و آرام تری بتوانند بازی‌ها را قضاوت کنند.

لغو جام ملت‌ها باعث شده بازی‌های لیگ منظم برگزار شود

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره اینکه آیا لغو رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به نفع بازی‌های لیگ شد یا خیر خاطر نشان کرد: به هر حال سال‌های قبل مسابقات جام ملت‌های آسیا زمانی برگزار می‌شد که بازی‌های لیگ به اتمام رسیده بود. در هر صورت با توجه به شرایط خاصی که هم اکنون حاکم شده است من فکر می‌کنم اگر بازی‌های جام ملت‌ها هم برگزار می‌شد، به لیگ ما ضربه‌ای نمی‌زد. به هر حال امسال شرایط طوری شده که بازی‌های لیگ خیلی منظم در حال برگزاری است. همچنین بین مرحله اول تا دوم زمان زیادی نیست و همین موضوع می‌تواند به باشگاه‌هایی که از آمادگی خوبی برخودار هستند بسیار کمک کند. به هر حال آن وقفه‌ای که بین مسابقات جام ملت‌ها تا شروع مرحله دوم بود، باعث می‌شد بسیاری از تیم‌ها متضرر شوند، اما با لغو رقابت‌های قهرمانی آسیا شرایط کاملا به سود لیگ ما شده است.

برزیل و اسپانیا در یک سال اخیر بازی دوستانه‌ای نداشتند

جاوید در پایان درباره وضعیت تیم فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی و اینکه انجام ندادن بازی دوستانه تا چه به تیم ملی ضربه می‌زند بیان کرد: من بار‌ها درباره این موضوع صحبت کرده ام. الان فعالیت‌های فوتسالی در تمام دنیا در وضعیت تعطیلی قرار دارد و همچنین بسیاری از تورنمنت‌های بین المللی هم لغو شده است. این موضوع فقط مختص ایران نیست و تمامی رقبای آسیایی و جهانی ما هم الان هیچ بازی دوستانه‌ای  برگزار نمی‌کنند. شما ببینید تیم‌هایی مثل اسپانیا و برزیل در این یک سال اخیر چند بازی دوستانه توانستند انجام دهند و همان طور که گفتم این مشکل برای همه کشور‌ها است. اینگونه نیست که تمامی کشور‌ها بازی دوستانه انجام دهند و ما هیچ مسابقه‌ای برگزار نکنیم، خیر به هیچ عنوان اینطور نیست و شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است.

مسابقات لیگ باعث شده بازیکنان با کیفیتی به تیم ملی دعوت شوند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: همچنین بزرگترین لطفی که لغو جام ملیت‌های آسیا برای تیم ملی فوتسال کشورمان انجام داد، این است که باعث شد مسابقات لیگ به صورت منظم برگزار شود که خدا را شکر الان در حال انجام است. همچنین بازی‌های لیگ به تیم ملی کشورمان هم کمک زیادی خواهد کرد تا بازیکنان با کیفیت به اردوی تیم ملی دعوت شده تا در آینده بتوانند برای کشورمان مثمرثمر باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

اولین تیمی که باید خویشتن دار باشه ، کراپه که کادر فنی اش کلا رو مخ داوره