کد خبر : 192653
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 17:46
-

خبیری در گفت و گوی اختصاصی با Fut5al:

بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند/ یک فینال تمام عیار را بردیم

بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند/ یک فینال تمام عیار را بردیم

سرمربی شهروند ساری پس از پیروزی پرگل تیمش به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

محسن خبیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص پیروزی پرگل تیمش گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. یک فینال برای ما بود و بازی فراتر از ۶ امتیازی را بردیم. برای این برد خیلی سختی کشیدیم و تلاش زیادی کردیم و آماده بودیم.

وی افزود: حساسیت این بازی را بازیکنانم درک کردند و نکاتی که گفته بودم را کامل پیاده کردند. در بازی های قبلی مقابل گیتی و کراپ هم همینطور خوب بودیم اما موقعیت ها در ۳ بازی قبلی گل نشد. امروز خوشبختانه از موقعیت ها استفاده کردیم و از شروع تا پایان، روند خوب خود را حفظ کردیم.

سرمربی شهروند گفت: بچه ها جوان هستند و امروز عالی بودند. به هواداران شهروند این برد را تقدیم می کنم. انشالله ۳ بازی پیش رو را به همین خوبی دنبال کنیم. تنها ۲۴ ساعت حق داریم خوشحال باشیم و باید بلافاصله تمرینات را مجددا آغاز کنیم تا در آینده نزدیک حقمان را از لیگ بگیریم و فصل خیلی سخت را با شیرینی پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: اسما لیگ برتر است اما با ۱۲ بازی تکلیف لیگ مشخص می شود. این لیگ برتر نیست. محسن حسن زاده دوست و استاد من است و از مربیان بااخلاق فوتسال ایران است. خیلی نمی توانستیم تغییر ایجاد کنیم، اما سعی کردیم متفاوت باشیم و خوشبختانه بچه ها عالی کار کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.