کد خبر : 192560
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 9:23
-

خبیری: درس های لازم را از شکست ها گرفته ایم/ ناملایمتی ها علیه شهروند ساری هدفمند است!

خبیری: درس های لازم را از شکست ها گرفته ایم/ ناملایمتی ها علیه شهروند ساری هدفمند است!

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه تیمش درس های لازم را از شکست های گذشته گرفته، ناملایمتی ها علیه شهروند را هدفمند دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری با اشاره به شکست هفته گذشته تیمش برابر کراپ الوند قزوین گفت: در آن دیدار در چند صحنه غافل شدیم و گل دریافت کردیم اما در ادامه و مخصوصاً در نیمه ی دوم در اکثر زمان بازی مسلط بر میدان بودیم و چندین موقعیت هم خلق کردیم که حاصلش یک گل بود. با همه این اوصاف آن بازی هم مانند دیدارهای دیگر گذشته و برای ما تمام شد و درس های خوبی برای آینده بهتر گرفتیم.

وی در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون استعفای خود از سرمربیگری شهروند ساری اظهار داشت: بنده بعد از بازی مقابل کراپ، استعفای خود را تقدیم آقای نجاریان کردم که ایشان موافقت نکردند و با تماسی که گرفتند مرا دلگرم کردند و اینکه با درک شرایط موجود با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی شهروند ساری افزود: هشت هفته از لیگ برتر گذشته و در نیم فصل دوم قرارداریم. تیم ها کاملاً در شرایط مسابقات قرارگرفته و شناخت خوبی از هم پیدا کرده اند. در این وضعیت، تیم هایی موفق خواهند بود که آنالیز، تجزیه و تحلیل خوبی از حریفان خود داشته و بتوانند در روز مسابقه با حداقل اشتباه و بهترین عملکرد به موفقیت برسند.

وی درباره شرایط تیمش نیز گفت: قطعاً تیم شهروند ساری شرایط خوبی از لحاظ حمایتی از طرف مسئولان قرارندارد خیلی جالب هست بدانید که در این هفته مجموعاً سه جلسه تمرین در زمین خودمان داشتیم که دو جلسه آخر در سالن سرد و تاریک و بدون برق تمرین کردیم. آن هم درست در این هفته که بازی حساسی داریم!

خبیری افزود: واقعاً انتظار و توقع بنده حداقل بعنوان یک میهمان از مسئولان در قبال این تیم ریشه دار خیلی بیشتر ازاین ها بوده اما در این مدتی که درخدمت تیم شهروند هستم خیلی ناملایمتی ها و بی مهری های هدفمند دیدم!

وی تصریح کرد: به اعتقاد من این اتفاقات باید ما را مصمم تر و قوی تر از همیشه کند. مستحق شرایط و جایگاهی که در لیگ قرار داریم، نبودیم و نیستیم و خودمان هم خیلی ناراحتیم. عیار تیم شهروند را با بازی هایی که در برابر گیتی پسند و کراپ که مدعی قهرمانی هستند انجام داده، بسنجید. باید خودمان با تلاش، همدلی، تفکر واحد و تمرکز در هر بازی برای موفقیت آماده کنیم و مهم تر اینکه از بازیهای گذشته درس های زیادی گرفتیم.

سرمربی شهروند ساری با اشاره به مشکلات متعدد تیمش در زمینه های مختلف گفت: برای موفقیت و پیشرفت یک مجموعه چندین عامل و فاکتور لازم هست که قطعاً امسال ما خلاء زیادی در این موارد داریم اما اجازه نخواهیم داد کمبودها باعث از دست رفتن زحمات چندین ماهه ی ما شود. دنبال بهانه جویی نیستیم چراکه خانواده ی بزرگ شهروند ساری اعم از عوامل باشگاه و هواداران متعصب، دلسوز و واقعی همگی می دانیم که با چه شرایطی روبرو هستیم.

وی در خصوص دیدار حساس این هفته تیمش برابر شهید منصوری قرچک گفت: با توجه به اینکه در گروه ما تا حدود زیادی تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شده است و مابقی تیم ها برای ماندن و نرفتن به پلی آف بقا تلاش می کنند، چهار فینال سخت داریم که دو فینال در خانه ی ما هست و ما محکوم به گرفتن شش امتیاز کامل هستیم. همه ما کاملاً این مسئله مهم را درک کرده و برنامه ریزی خوبی انجام دادیم.

خبیری در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از جای خالی هواداران عزیزمان در سالن سید رسول حسینی در زمان مسابقات خانگی مان یاد کنم. چند بازی سال گذشته این دو تیم را که می دیدم حضور و انرژی مثبت بالایی که هواداران عزیزمان به بازیکنان می دادند، مشهود بود اما چه کنیم که جایشان در سالن بازی و درکنار ما خالی است. قطعاً همه ما در شهروند با روح و قلب مان برای خوشحال کردن هواداران خونگرم تا پای جان خواهیم جنگید تا دلشان را شاد کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.