کد خبر : 192688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 8:50
-

فرش‌آرا و مسئله شخصیت قهرمانی

فرش‌آرا و مسئله شخصیت قهرمانی

جمله‌ای معروف از الکس فرگوسن وجود دارد که می‌گوید «تیم با‌شخصیت و قهرمان تیمی است که توانایی بردن تیم‌های ضعیف را هم داشته باشد.‌»

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال فرش‌آرا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال، متحمل شکستی غیر‌مترقبه در اصفهان شد. شاگردا‌ن مجید مرتضایی که در ۲ هفته گذشته ۲ پیروزی خوب برابر تیم‌های حفاری در اهواز و سن‌ایچ در مشهد به دست آورده بودند، در‌برابر تیم انتهای‌جدولی کوثر اصفهان ۶‌بر‌۴ شکست خوردند تا نشان ‌دهند باور اینکه شخصیت قهرمانی در این تیم شکل گرفته یا در‌حال شکل‌گرفتن است، شاید اشتباه باشد.

جمله‌ای معروف از الکس فرگوسن وجود دارد که می‌گوید «تیم با‌شخصیت و قهرمان تیمی است که توانایی بردن تیم‌های ضعیف را هم داشته باشد.‌» بازی دیروز پخش تلویزیونی نداشت تا ببینیم در میدان مسابقه چه گذشته، ولی پر‌واضح است که بازیکنان فرش‌آرا خود را از‌پیش‌برنده می‌دانستند و با ذهنیت حضور در یک بازی آسان به میدان رفته‌اند. آن‌ها توانایی بردن تیم ضعیف کوثر را نداشتند تا معلوم شود هنوز برای بزرگ‌شدن و قرار‌گرفتن در مسیر قهرمانی،‌ راهی طولانی در پیش دارند.

با این باخت حالا فرش‌آرا از صدر جدول پایین آمد تا مس‌سونگون با یک بازی بیشتر و یک‌امتیاز بالاتر به صدر برود. فرش‌آرا خوش‌شانس بود که سن‌ایچ هم دیروز به حفاری اهواز باخت، و‌گرنه تا رتبه سوم پایین می‌آمد؛ البته فاصله تیم چهارم یعنی راگا با ۳ تیم بالای جدول به‌گونه‌ای است که هیچ تهدیدی متوجه آن‌ها نیست و فرش‌آرا با‌وجود این باخت بد می‌تواند از حضور در مرحله پلی‌آف مطمئن باشد. این تیم در ۲ هفته باقی‌مانده از مرحله گروهی لیگ باید در تهران با راگا و در مشهد با مس‌سونگون بازی کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جزینی چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

شما که بازی رو ندیدید از کجا با این همه علم میگین کوثر تیم ضعیفی هست؟
همین کوثر چهار امتیاز از فرش گرفته پس احتمالا فرش تیم ضعیفی هست که بردهاش شانسی بوده
احترام تیم کوثر رو بخاطر باختن فرش خراب نمنید