کد خبر : 192797
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 16:48
-

شریف: در تمام دیدارها با تمام توان بازی می‌کنیم

شریف: در تمام دیدارها با تمام توان بازی می‌کنیم

سرمربی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نمی توان با وجود شکست پارس‌آرا مقابل رهیاب و مس رفسنجان، این تیم را مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی از پیش بازنده دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف در نشست خبری پیش از دیدار با پارس‌آرای شیراز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: در چهار هفته ابتدایی توانستیم حداکثر امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم و با کسب ۱۲ امتیاز و تفاضل‌ گل بهتر نسبت به پالایش نفت آبادان در صدر جدول قرار بگیریم.

وی افزود: هیات فوتبال خراسان رضوی در هفته گذشته استراحت داشته، در حالی که تیم شیراز بازی کرد و در شرایط مسابقه قرار دارد. حدود ۱۴ روز از مسابقات دور بوده‌ایم و این موضوع کمی کار را سخت می‌کند. در این مدت دو بازی دوستانه با تیم جوانان مازندران برگزار کردیم، اما قطعا بازی در لیگ برتر متفاوت است.

سرمربی هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت بازیکنانش عنوان کرد: پس از بازی با رهیاب مصدومانی داشتیم که علی‌رغم استراحت و انجام فیزیوتراپی و ریکاوری، باز هم به بازی با پارس‌آرا نخواهند رسید. مهسا ایرانمنش، فاطمه حسینی و مهدیه محمدزاده را فردا در اختیار نداریم.

شریف با اشاره به تیم پارس‌آرای شیراز خاطرنشان کرد: تیم پارس‌آرا مهره‌های با تجربه و خوبی دارد که چندین سال است در لیگ برتر بازی می‌کنند. پارس‌آرا اگر در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب نکرده به این دلیل است که با تاخیر و در دقیقه ۹۰ در لیگ برتر حاضر شده است. مطمئنم در ادامه این تیم نتایج بهتری کسب خواهدکرد.

وی ادامه داد: شرایط هر بازی با سایر بازی‌ها متفاوت است. نمی توان با وجود شکست پارس‌آرا مقابل رهیاب و مس رفسنجان، این تیم را مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی از پیش بازنده دانست. برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی می‌کنیم. در تمام دیدارها با صددرصد توان خود وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص این که تیمش بازیکنان با تجربه کمتری نسبت به سایر مدعیان در اختیار دارد، تصریح کرد: در فصلی که در سیاه‌جامگان حضور داشتیم جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ را تشکیل دادم. بازیکنانی در اختیار داشتیم که اکثرا در تیم ملی جوانان حضور داشتند. در آن فصل تجربه خوبی به دست آوردم و پس از سه تیم برتر لیگ توانستیم جایگاه چهارمی لیگ را از آن خود کنیم که برای ما حکم قهرمانی داشت.

شریف اضافه کرد: در فصل گذشته ۷ تا ۸ بازیکن با تجربه در اختیار داشتیم که سال‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان بازی کرده بودند. در این فصل تجارب دو فصل گذشته را با یکدیگر ترکیب کرده‌ام. از بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یکدیگر استفاده می‌کنیم. تا کنون نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و امیدوارم در ادامه این نتایج را تداوم دهیم.

وی گفت: هیات فوتبال خراسان رضوی نسبت به تیم‌های رهیاب و مس رفسنجان بازیکنان با تجربه کمتری در اختیار دارد. بازیکنانی داریم که سال اول و دوم حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند اما تیمی مانند رهیاب ۸ بازیکن دارد که هر کدام حداقل ۷ ۸ سال است در لیگ برتر بازی می‌کنند.

سرمربی هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص تاثیرگذاری شیربیگی و ارژنگی بیان کرد: فوتسال یک رشته تیمی است و شیربیگی و ارژنگی نمی‌توانند به تنهایی جور یک تیم را بکشند. قطعا سایر نفرات تیم این پازل را تکمیل کرده و تیم را به هدف نهایی می‌رسانند. شیربیگی و ارژنگی بازیکنانی هستند که به لحاظ قابلیت‌های فنی و نقش رهبری خود، می‌توانند در هر تیمی تاثیرگذار باشند.

شریف در رابطه با زمان اضافه شدن نسیمه غلامی به هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به تعطیلی موقت بازی‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور کویت، فکر می‌کردیم که غلامی تا دو ماه دیگر به جمع ما اضافه نشود اما در آخرین ارتباطی که با نسیمه غلامی داشته‌ام، بازی‌های لیگ کویت ۲۳ اسفند به اتمام خواهد رسید و از هفته سوم دور برگشت لیگ برتر به جمع ما اضافه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.