کد خبر : 192789
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 11:32
-

شمسایی: هر چقدر بازی‌های لیگ طولانی‌تر شود، به ضرر تیم ملی است/لک طوری صحبت می‌کند انگار در سالن نبوده است

شمسایی: هر چقدر بازی‌های لیگ طولانی‌تر شود، به ضرر تیم ملی است/لک طوری صحبت می‌کند انگار در سالن نبوده است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: نمی‌دانم چرا هر تیمی به گیتی پسند می‌رسد بازی قبل خود را پیروز می شود(با خنده). خبیری (سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری) از دوستان خیلی خوب من است. شهروند ساری در کنار بازیکنان با تجربه از جوانان بسیار خوب و آینده داری بهره می‌برد. برای ما نباید مهم باشد که با چه تیمی قرار است بازی کنیم، بلکه باید تلاش کنیم تا ۳ امتیاز کامل بازی را کسب کنیم. درست است که شهروند در بازی قبل موفق شد ۸ گل به شهید منصوری بزند، اما ما هم گیتی پسند هستیم و برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

باید همه از قانون سازمان لیگ پیروی کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره اینکه برخی می‌گویند لغو جام ملت‌ها به نفع تیم های باشگاهی شده است عنوان کرد: همه باید از آن چیزی که سازمان لیگ ترسیم کرده است تمکین کنیم. من دوست دارم مسابقات لیگ سریع‌تر انجام شود، چون برای این حرفم دلیل دارم. اول اینکه خیلی از تیم‌ها مثل ما تمرینات خود را زود شروع کردند. دوم اینکه به خاطرمسائل مالی هر چه بازی‌ها طول بکشد، هزینه برای باشگاه‌ها و بخش‌های خصوصی سنگین‌تر خواهد شد.

هر چقدر بازی‌های لیگ طولانی تر شود، به ضرر تیم ملی است

شمسایی تاکید کرد: من امسال به گیتی پسند اضافه شدم و این عزیزان (جنتی و عراقی زاده) ۱۱ سال است که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند. هر چقدر بازی‌های لیگ طولانی تر شود هزینه‌ها هم بیشتر خواهد شد. امسال در تیم ما بازیکنان غیر بومی زیادی وجود دارد. این هزینه‌ها باعث شده اجاره خونه و خوراک بازیکنان روز به روز افزایش یابد. طولانی شدن مسابقات باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی خسته و مصدوم شوند. مهدی کریمی، محمد شجری و میثم برمشوری دچار پارگی رباط صلیبی پا شدند و به همین دلیل هر چقدر بازی‌های لیگ طولانی شود، به تیم ملی هم ضربه خواهد خورد.

درباره داوری خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره اظهارات رضا لک سرمربی کراپ الوند که گفته بود هر ۲ گل گیتی پسندی‌ها با اشتباه داور به ثمر رسیده است بیان داشت: من اصلا نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. رضا لک در بازی رفت هم همین صحبت‌ها را کرد. این بازی دیگر تمام شده است و جا دارد به جامعه داوری یک خسته نباشید ویژه عرض کنم. در چند سال اخیر شما یک مصاحبه از من نمی‌بینید که درباره داوری حرف زده باشم، زیرا معتقدم باید به جای داوری درباره مسائل فنی صحبت کنم. همان طور که ما اشتباه می‌کنیم داوران هم ممکن است دچار اشتباه شوند. من از مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران خواهش می‌کنم به خاطر هفته‌های حساسی که باقی مانده است از داوران بهتری برای بازی‌ها استفاده کنند. اگر قرار باشد من روزی درباره فلسفه داوری صحبت کنم، خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهم داشت.

لک طوری صحبت می‌کند انگار در سالن نبوده است

شمسایی ادامه داد: به نظرمن رضا لک با این مصاحبه‌ای که انجام داد بیشتر خواسته خودش را توجیه کند. او طوری حرف می‌زند که انگار در سالن نبوده است. او بداند که داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد را برای تیم ما نگرفت. من نمی‌دانم چرا این دوستان وقتی می‌برند از این حرف‌ها نمی‌زنند.

هر ۲ تیم کراپ و گیتی پسند از نظر مالی در شرایط ایده آلی هستند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی با کراپ الوند قزوین در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: وقتی ۲ تیم از لحاظ مالی کیفیت خوبی داشته باشند، می‌توانند از این طریق بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند. کراپ و گیتی پسند از لحاظ نیروی انسانی و مسائل مالی در شرایط ایده آلی هستند و به همین دلیل دیدار دیروز ما با این تیم بسیار جذاب و دیدنی بود. بازی رفت را ما در اصفهان توانستیم پیروز شویم و در بازی برگشت هم موفق شدیم یک امتیاز از کراپ بگیریم. به هر حال بازی دیروز خیلی خوب بود و ما می‌توانستیم پیروز شویم. هم تیم ما و هم کراپ موقعیت‌های زیادی را از دست دادند.

امیدوارم ۳ بازی آینده را با خوبی و خوشی به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: خدا را شکر تیم ما در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. بازی با کراپ دیگر تمام شده و ما رفت و برگشت با این تیم بازی کردیم. امیدوارم ۳ بازی آینده در لیگ را هم با خوبی وخوشی و بدون مصدومیت پشت سر بگذاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.