کد خبر : 192827
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 13:59
-

بلوکی در گفتگو با Fut5al :

یک امتیاز را از دهان شیر درآوردیم/ صعود راگا هنوز در اختیار خودمان است/ کرونا برود یک ثانیه هم در لیگ ایران نمی‌مانم

یک امتیاز را از دهان شیر درآوردیم/ صعود راگا هنوز در اختیار خودمان است/ کرونا برود یک ثانیه هم در لیگ ایران نمی‌مانم

بازیکن دریبل‌زن راگا گفت: قدرت مس سونگون نیاز به تعریف و تفسیر خاصی ندارد و به نظر من ما یک امتیاز این بازی را از دهان شیر درآوردیم.

عارف بلوکی پس از تساوی تیمش برابر مس سونگون ورزقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود و به هر حال ما هم باید یک امتیاز را می‌گرفتیم بنابراین تاکتیک ما مقابل تیم قدرتمند مس دفاع و ضد حمله بود که در آن به گل اول هم رسیدیم اما با بدشانسی اواخر نیمه اول یک گل از پنالتی نقطه دوم گل خوردیم.

او ادامه داد: از این نتیجه ناراضی نیستیم چون به هر حال یک امتیاز از دهن شیر بیرون کشیدیم و بعد از این باز هم اختیار صعود تیم دست خودمان است.

این بازی دریبل راگا با بیان اینکه کشاورز تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفته متذکر شد: ما برای صعود به جمع شش تیم پایانی شانس داریم و همه چیز بستگی به خودمان دارد. ما طبق برنامه با ایمان در شیراز بازی داریم، با فرش‌آرا در تهران بازی می‌کنیم و برای آخرین بازی با سن‌ایچ هم به ساوه می‌رویم که باید ۹امتیاز را بگیریم.

بلوکی که پس از دو، سه سال حضور در لیگ‌های آسیایی به لیگ‌برتر ایران بازگشته در خصوص شرایط خودش نیز گفت: واقعا اگر کرونا نبود در لیگ ایران بازی نمی‌کردم اما بعد از حضور در قرقیزستان و تاجیکستان شرایط کرونا ما را مجبور به بازگشت کرد والا شرایط بازی در لیگ‌های آسیایی به شدت ایده‌آل است چون هم به شما احترام زیادی می گذارند و هم اینکه حق‌مان را کامل می‌دهند.

او افزود: ما در قرقیزستان قهرمان لیگ این کشور شدیم در تورنمتی در روسیه به قهرمانی رسیدیم، در تاجیکستان موفق بودیم و دوباره به قرقیزستان برگشتیم تا اینکه شرایط کرونا رخ داد و در لیگ داخلی با شرایطی که شاید اصلا در شان فوتسالیست‌ها نیست بازی کردیم اما در مجموع اگر کرونا از بین برود یک ثانیه هم در لیگ ایران نخواهم ماند. اگر چه که در باشگاه خصوصی راگا شرایط بد نیست و به صورت خصوصی اداره می‌شود و ناراضی نیستیم. مالک باشگاه ما انسان بسیار بزرگی است.

این بازیکن راگا که از سابقه زیادی در لیگ فوتسال ایران برخوردار بوده و به دریبل‌های فانتزی خود شناخته می‌شود، تصریح کرد: به هر حال هر چه که از فوتسال گذشت تاکتیک‌های زیادی وارد این رشته شد اما در فوتسال همه چیز تاکتیک نمی‌شود و لازم است در برخی اوقات هم از خلاقیت فردی استفاده کرد. من خودم در کارهای تاکتیکی تیم هم شرکت می‌کنم اما فضا پیدا کنم قطعا دست به دریبل زدن می‌زنم. این در خون من است و فکر می‌کنم علاقمندان به فوتسال هم به خاطر دریبل‌های فوتسالی عاشق این رشته شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.