کد خبر : 192889
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 11:17
-

رضازاده: بودجه ندارید، لیگ را تعطیل کنید!/ داوران حتی در تشخیص اوت و کرنر ضعیف بودند

رضازاده: بودجه ندارید، لیگ را تعطیل کنید!/ داوران حتی در تشخیص اوت و کرنر ضعیف بودند

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت: اگر فدراسیون پول ندارد، پس بهتر است که لیگ فوتسال بانوان تعطیل شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معصومه رضازاده پس از تساوی شاگردانش در مسابقه مهم هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: وقتی می‌دانیم بازی خیلی سختی قرار است برگزار شود، باید داوران خوبی را هم انتخاب کنیم. برای مثال وقتی استقلال و پرسپولیس بازی دارند، از یک هفته قبل می‌گویند کدام داور را انتخاب کنیم که خوب قضاوت و مدیریت کند. با تمام احترامی که برای داوران این بازی قائل هستم و سال‌ها همدیگر را می‌شناسیم، مگر می‌شود شما فکر نکنید بازی در چه سطحی  برگزار می‌شود؟

وی افزود: بازی حساس و برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد و قاعدتا امتیاز بازی برای آنها مهم است، اما شما کسانی را انتخاب می‌کنید که حتی در تشخیص اوت و کرنر هم ضعیف بودند. از طرفی وقتی داوران نمی‌توانند مدیریت کنند، مجبور می‌شوند کارت بدهند. همین کارتی که امروز می‌دهند و می‌گویند اشتباه شد، برای بازی فردای تیم ما حساس است. وقتی بازیکنم مصدوم شود، چه کسی پاسخگو است؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران با اشاره به پاسخ کمیته داوران به اتفاقات رخ داده در مسابقه گفت: اصلا داور من را اخراج کند، من را از سالن اخراج و محروم کند. آیا می‌توانند جوابگوی باخت تیم من شوند؟ به کمیته داوران زنگ می‌زنیم، می‌گویند «کرونا است و باید داوران نزدیک را برای مسابقات بفرستیم». فدراسیون پول ندارد. فدراسیون چطور پول ندارد، اما مدیرعامل تیم ما باید پول بلیت هواپیما و موارد دیگر را پرداخت کند؟ امسال ۲۵ میلیون تومان برای ورودی مسابقات از ما گرفتند، درحالیکه سال قبل ۱۲ یا شش میلیون تومان از ما گرفته بودند. پس ما باید بگوییم هر داوری که نزدیک خانه ما است را برای بازی‌مان بگذارند حتی اگر ضعیف باشد، چون کمیته داوران می‌گوید که بودجه ندارد. این دلیل موجهی نیست. اگر اینطور است، چرا لیگ برگزار می‌کنید؟ لیگ را تعطیل کنید.

وی خاطرنشان کرد: چرا ما باید اینقدر حرص بخوریم؟ یکی باید این زمین را مدیریت کند. اگر اینگونه است، اصلا داور برای بازی انتخاب نکنند. با این طرز فکر که داوری که نزدیک است را انتخاب می‌کنند بهتر است اصلا داور انتخاب نکنند، ما تیم‌ها با هم کنار می‌آییم، اما این درست نیست.

رضازاده با بیان این مطلب که آیا کمیته داوران می‌تواند کارت‌های تیم ما را برگرداند؟ گفت: سه کارت بی مورد گرفتیم. تیم ما یک بر صفر جلو بود، یکی از بازیکنان نزدیک محوطه جریمه تک به تک شد و زمین خورد، یکی از بازیکنان از پشت او را زد، اما  کارت که هیچ خطا هم گرفته نشد! چه کسی باید جوابگو باشد؟ به خانم فهیمی، مسئول کمیته داوران در بخش بانوان تماس می‌گرفتم فقط گفت «فیلم بازی را بفرستید». اگر من فیلم را بفرستم، اولا زیر بار نمی‌روند و حتی اگر زیر بار هم بروند، آیا کارت‌های اشتباهی تیم من را برمی‌گردانند؟ ما که منتظریم ببینیم کمیته داوران چه کاری انجام می‌دهد.

وی همچنین از انتخاب داوران باتجربه برای بازی‌های یک طرفه گلایه کرد و افزود: خانم ناظمی را برای بازی پویندگان فجر شیراز و سایپا انتخاب می‌کنند. باز هم با همه احترامی که برای تیم پویندگان فجر شیراز قائل هستم، این تیم نیامده ۱۰ بر صفر عقب است، بعد می‌گویند چون خانم ناظمی نمی‌خواست داوری کند برای آن بازی انتخابش کردند! اصلا این حرف از رئیس کمیته داوران پسندیده نیست. من نمی‌دانم چه کسی چیدمان داوران را برعهده دارد؟ خانم ناظمی داور فوتسال هست یا نه؟ مگر می‌شود یکی از مهمترین مسابقات را سوت نزند؟ خانم فهیمی و فتحی و مهدیه رشید رنجبری از داوران باتجربه هستند و خوب سوت می‌زنند، مگر می‌شود شما از این داوران در چنین بازی استفاده نکنید و بگویید پول ندارم؟ پس مسابقات لیگ برتر را برگزار نکنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.