کد خبر : 192893
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 11:43
-

بدون پخش زنده رفتار تیم ها متفاوت است

مرتضایی: پروتکل‌های بهداشتی در برخی سالن‌ها رعایت نمی‌شود/در کنار یک داور کم تجربه، یک داور با تجربه گذاشته شود

مرتضایی: پروتکل‌های بهداشتی در برخی سالن‌ها رعایت نمی‌شود/در کنار یک داور کم تجربه، یک داور با تجربه گذاشته شود

سرپرست تیم فرش‌آرای مشهد گفت: رعایت دستور العمل های ابلاغی فدراسیون برای جلوگیری از شیوع کرونا گاهی در لیگ برتر نادیده گرفته می‌شود و بعضا در برخی شهرها شاهد تشویق تیم‌ها توسط حاضرین در سالن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی مرتضایی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: باوجود اینکه سازمان لیگ هر هفته در خصوص رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی تذکر می‌دهد، اما متاسفانه باز هم دربعضی از شهرها این نکات رعایت نمی‌شود. هیات‌های فوتبال و ناظر بازی، مسئول این کار هستند که گاهی کوتاهی یا نسبت به مشکلات و کاستی‌ها چشم پوشی می‌کنند. شاید به خاطر همین چشم‌پوشی‌هاست که بعضا تیم‌های میزبان بدشان نمی‌آید که افراد اضافی و منتسب به تیمشان در سالن حضور داشته باشند.

وی افزود: اگر افراد تنها در سالن حضور داشته باشند، گلایه‌ای از این موضوع نداریم، اما برخی همچون تماشاگران به تشویق تیم محبوبشان می پردازند. این حرکات است که روی بازیکنای تیم میهمان تاثیر می‌گذارد. مشکل مهمتر این است که وقتی نام بازیکن تیم ما در بازی خانگی در لیست نیست، با سختگیری عوامل اجرایی بازی اجازه ورود به سالن را پیدا نمی‌کند. بازیکن ما وقتی چنین رفتارهای متفاوتی را در شهرهای مختلف می‌بیند، به ما گله می کند که چرا چنین تناقض‌هایی وجود دارد؟

مرتضایی با اشاره به پخش زنده بازی های فرش آرا گفت: با توجه به اینکه دیدارهای خانگی فرش‌آرا پخش مستقیم می شود، ناظرین فدراسیون به شدت قانون را اعمال می کنند و معتقدند اگر ذره‌ای از قانون فاصله بگیریم، زیر سوال می روند. پخش زنده قرار است به توسعه فوتسال کمک کند، نه اینکه تیم ما را تحت فشار قرار دهد. متاسفانه در شهرهای دیگر به خاطر اینکه خبری از پخش مستقیم نیست، می بینیم که تیم‌ها و حتی ناظرین رفتارهای متفاوتی بروز می دهند.

مرتضایی در ادامه افزود: امیدواریم که این مسائل از طریق سازمان لیگ و حتی کمیته انضباطی جدی‌تر بررسی شود. ضمن اینکه از کمیته انضباطی درخواست می‌کنم آرای لازم درباره برخی دیدارها تا پیش از این هفته صادر کند، زیرا به هفته های حساس نزدیک شده‌ایم.

سرپرست فرش آرا درباره داوری دیدارهای تیمش گفت: درخصوص چیدمان داوری همیشه از کادر فنی و بازیکنان خواسته‌ام که با داوران همکاری کنند و اجازه دهند تا در آرامش کار خودشان را انجام دهند، زیرا معتقدیم که داوران کم تجربه هم باید بتوانند در بستری آرام ارتقا پیدا کنند.

وی افزود: متاسفانه بعضا اتفاقاتی رخ می دهد که از دست ما هم کاری برنمی‌آید. در خواست می‌کنم در کنار یک داور کم تجربه، یک داور با تجربه گذاشته شود. در مسابقه فرش آرا با کوثر در ثانیه های آخر بازی، بازیکن ما مرتکب خطا شد و داوران تنها به کارت زرد بسنده کردند، اما ناگهان با دخالت داور سوم، وی اخراج شد. این تردید داوران شرایط بازی را سخت می‌کند. این نوع تصمیم گیری ها و دخالت داور سوم در حضور داور اول و دوم بازی کار جالبی نیست. با وجود تمام این مسائل، پیروزی تیم کوثر را به آنها تبریک می‌گویم و برای بازی بعد خود را آماده می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.