کد خبر : 192923
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 12:52
-

ارژنگی به دنبال جشن قهرمانی در زادگاه!

ارژنگی به دنبال جشن قهرمانی در زادگاه!

کاپیتان باتجربه تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی با وجود گذراندن دوره سخت مصدومیت، اما همچنان توانسته فرم ایده‌آل خود را حفظ کند و ستاره بی‌چون و چرای تیمش است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان باتجربه تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی با وجود گذراندن دوره سخت مصدومیت، اما همچنان توانسته فرم ایده‌آل خود را حفظ کند و ستاره بی‌چون و چرای تیمش است.

” بزرگ‌ترین تحول ترکیب هیات فوتبال خراسان رضوی نسبت به فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان، اضافه شدن یک ستاره نام‌آشنا به لیست بود؛ فاطمه ارژنگی که هم تجربه قهرمانی در لیگ را دارد، هم از آن دسته بازیکنان فوتسالی است که توانسته پیراهن تیم ملی فوتبال را هم به تن کند، ضمن آن‌که در قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا سهیم بوده و در کارنامه‌اش خانم گلی لیگ فوتسال هم به چشم می‌خورد اما هیچ‌کدام از این اتفاقات را ارژنگی نتوانست در تیم شهرش تجربه کند.

او امسال برای اولین‌بار در یک تیم مشهدی بازی می‌کند و امیدوار است در تجربه نخست حضورش بتواند رویای دیرینه مشهدی‌ها را پایان دهد و با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی بتواند بر بام فوتسال زنان ایران بایستد و در زادگاه‌اش جشن قهرمانی به پا کند.

در ۵ مصاف فصل جدید لیگ فوتسال زنان، فاطمه ارژنگی ۳۴ ساله که کاپیتانی هیات فوتبال را هم برعهده دارد در کنار سارا شیربیگی که او هم ستاره‌ای صاحب‌نام در فوتسال زنان است و البته فاطمه حسینی، مهره جوان ترکیب مشهدی‌ها توانسته یک مثلث آتشین را شکل بدهد و صدرنشینی با ثبت بهترین رکورد خط حمله و رقم زدن ۳۶ گل برای هیات فوتبال خراسان رضوی مرهون درخشش این سه ستاره است.

به ویژه ارژنگی که مصدومیت شدیدی را فصل گذشته سپری کرد و حتی شایعات درباره خداحافظی او مطرح شد اما توانست آرام آرام به دوران اوج خود بازگردد و حالا در این فصل به فرمانده تیمش بدل شده و به خوبی در ترکیب تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی می‌درخشد و در سودای قهرمانی روزگار خود را سپری می‌کند؛ او در آخرین مصاف تیمش در خانه مقابل پارس آرا، بهترین گلزن مشهدی‌ها بود و توانست در مصاف با حریف شیرازی دبل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.