کد خبر : 192921
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 9:07
-

نصیری: قانونی برداشته نشده که قانون جدیدی وضع شود/ پویندگان فجر شیراز مشکل مالی داشت

نصیری: قانونی برداشته نشده که قانون جدیدی وضع شود/ پویندگان فجر شیراز مشکل مالی داشت

مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال گفت: برای شرکت یا عدم شرکت تیمی در مسابقات قانونی برداشته نشده و قانون جدیدی هم وضع نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد نصیری پس از اعتراض تیم فوتسال سایپا به دلیل انصراف تیم پویندگان فجر شیراز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان و تغییر قانون مقابله با این تیم‌ها گفت: قانون را برنداشته‌اند و اصلا چنین قانونی وجود نداشته که هر گاه تیمی از رقابت با تیم دیگری انصراف داد باید به جدول لیگ دسته پائین تر سقوط کند.
وی افزود: قانون برای برگزاری مسابقات آقایان و بانوان این است که اگر تیمی در یک بازی حاضر نشود، آن تیم به کمیته انضباطی فراخوانده شده و نتیجه ۳ بر صفر اعلام می‌شود و اگر از بازی دوم هم انصراف دهد از جدول مسابقات حذف می‌شود. پس قانونی برداشته نشده که قانون جدیدی گذاشته شود.
مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال درباره اتفاقی که برای تیم سایپا افتاد و پویندگان فجر شیراز مقابل این تیم حاضر نشد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه هفته نخست شهروند ساری برابر سایپا بازی نکرده و در هفته ششم تیم پویندگان فجر شیراز از مصاف برابر این تیم انصراف داده و دو تیم مختلف برابر این تیم مسابقه ندادند شرایط برای سایپا سخت شده و اعتراض داشتند.
وی به مشکل مالی تیم پویندگان فجر شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: سالیان قبل هم به تیم‌ها اعلام می‌کردیم که حتما مسابقه بدهند، اما حضور یا عدم حضورشان بستگی به شرایط تیم دارد و شرایط پویندگان فجر شیراز هم اینگونه بوده که مشکل مالی داشته و با ارسال نامه کتبی اعلام کرده نمی‌تواند در مسابقه حاضر شود.
نصیری همچنین درخصوص اعتراض تیم رهیاب تهران به داوری مسابقه گفت: متاسفانه اعتراض زیادی در بحث داوری مسابقه رهیاب تهران و پویندگان فجر شیراز وجود داشت، اما متولی داوری کمیته داوران است و باید درباره این موضوع تصمیم گیری کنند. از طرفی تیم‌ها برای شرکت در لیگ هزینه می‌کنند و توقع دارند از لحاظ داوری آرامش داشته باشند که کمیته داوران در این باره تصمیم گیری می‌کند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.