کد خبر : 193278
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 10:59
-

ورزش فارس برای پرداخت هزینه اعزام ایمان به تبریز دست به جیب می شود!

ورزش فارس برای پرداخت هزینه اعزام ایمان به تبریز دست به جیب می شود!

مدیر تیم ایمان شیراز در خصوص مشکلات مالی تیم و حضور در بازی هفته ۱۳ هم اظهار کرد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول دادند هزینه‌های اعزام تیم ایمان برای دیدار حساس با مس سونگون را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، خبازیان مدیر تیم ایمان شیراز گفت: در هفته ۱۲ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ امروز تیم ایمان شیراز به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی به مصاف میهمانش راگا تهران رفت که این دیدار پرگل و تماشایی با نتیجه تساوی ۴-۴ به پایان رسید.

او افزود: در نیمه نخست ابتدا این تیم راگا بود که در دقیقه هشت توسط عارف بلوکی به گل رسید، اما در ادامه سید محسن عرب سعدی در دقایق ۱۵ و ۱۹ و احسان قاسم نژادیان در دقیقه ۱۶، ۳ گل را برای ایمان به ثمر رساندند تا نماینده فارس نیمه نخست را ۳-یک پیروز به رختکن برود.

خبازیان گفت: در نیمه دوم تیم راگا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ۳ و ۴ توسط حمیدرضا ره انجام و علی ابراهیمی به گل رسید تا نتیجه ۳-۳ مساوی شود، ولی این پایان کار نبود و سعید تقی زاده در دقیقه ۱۲ نیمه دوم گل چهارم نماینده تهران را به ثمر رساند، اما در دقیقه ۱۹ نیمه دوم سید محسن عرب سعدی با زدن گل سوم خود در این دیدار، بازی را به تساوی ۴-۴ کشید.

مدیر تیم ایمان شیراز در خصوص مشکلات مالی تیم و حضور در بازی هفته ۱۳ هم اظهار کرد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول دادند هزینه‌های اعزام تیم ایمان برای دیدار حساس با مس سونگون را پرداخت کنند و در صورت پرداخت هزینه، مشکلی برای بازی با مس نخواهیم داشت.

تا پایان هفته ۱۲ این رقابت‌ها نماینده فارس با ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه ب باقیماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.