کد خبر : 193352
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 12:29
-

کشاورز : حضور در جمع شش تیم برتر لیگ افتخار بزرگی است که به راحتی به دست نمی آید/ به امکانات بقیه تیم ها غبطه می خوریم

کشاورز : حضور در جمع  شش تیم برتر لیگ افتخار بزرگی است که به راحتی به دست نمی آید/ به امکانات بقیه تیم ها غبطه می خوریم

سر مربی تیم فوتسال مقاومت البرز از صعود این تیم به مرحله «پلی آف» لیگ برتر فوتسال کشور خبرداد و گفت : با یک کار گروهی موفق شدیم تا در جمع ۶ تیم برتر لیگ قرار بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سر مربی تیم فوتسال مقاومت البرز از صعود این تیم به مرحله «پلی آف» لیگ برتر فوتسال کشور خبرداد و گفت : با یک کار گروهی موفق شدیم تا در جمع ۶ تیم برتر لیگ قرار بگیریم.

فرهاد کشاورز روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور در جمع ۶ تیم لیگ برتر فوتسال کشور افتخار بزرگی است که به راحتی به دست نمی آید.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی تمام دست اندرکاران باشگاه و بازیکنان پرتوان این افتخار بزرگ برای البرز رقم خورده است.

کشاورز خاطر نشان کرد: امیدواریم که در مرحله دوم رقابت ها که ١٠ بازی حساس و سنگین پیش روی داریم نیز بتوانیم این موفقیت ها را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در ادامه بابیان اینکه ورزش حرفه ای استان در کنار بخش نرم افزاری نیازمند ارتقای بخش سخت افزاری است گفت: باشگاه هایی در کشور وجود دارند که از نظر رتبه شاید از باشگاه ما کمتر باشند اما در شرایط سخت افزاری در وضعیتی قرار دارند که به آن غبطه می خوریم.

کشاورز با اشاره به اینکه سپاه استان البرزتمام تلاش خود را برای ارتقای بخش سخت افزاری و نرم افزاری باشگاه داشته است، افزود: نیاز است تا سایر دستگاه های استان برای ارتقای زیر ساخت های ورزش البرز با توجه به توانایی ها وًموفقیت هایی که شاهد آن هستیم پای کار بیایند.

وی ضمن تقدیر از سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، بازیکنان و تمام عوامل باشگاه عنوان کرد: این پیروزی ارزشمند را به روح شهیدان عسگری، نریمانی و حجت اله کشاورز تقدیم می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.