کد خبر : 193435
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 8:11
-

تکلیف گروه های قهرمانی و سقوط فوتسال مشخص می شود؟

تکلیف گروه های قهرمانی و سقوط فوتسال مشخص می شود؟

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (شنبه) در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در گروه اول این رقابت‌ها گیتی‌پسند صدرنشین گروه میزبان تیم اهورای بهبهان است. شاگردان وحید شمسایی که صعود خود به مرحله دوم این رقابت‌ها را قطعی کردند در شرایطی دومین بازی خود را در سالن پیروزی میزبانی می‌کنند که اهورای بهبهان با تیمی نصفه و نیمه روانه اصفهان شده است.

شنیده می‌شود با توجه به اینکه آن‌ها شانس کمی برای پیروزی در این بازی برای خود قائل بودند نیروهای اصلی خود را برای بازی حساس هفته آینده خود مقابل شهروند ساری نگه داشتند.

کراپ الوند و مقاومت البرز حساس‌ترین بازی این هفته را برگزار می‌کند. مقاومت البرز که پدیده این فصل رقابت‌ها بوده در شرایطی به میهمانی کراپ می‌رود که بازی قبلی خود را به فردوس در قم واگذار کرد و حالا نیز در خانه کراپ بازی سختی مقابل ستارگان رضا لک دارد. بازی تیم های شهروند ساری و فردوس قم نیز با حساسیت بسیار بالا در ساری برگزار می شود.

هر دو تیم خطر حضور در جمع سقوط کننده‌ها را احساس می‌کنند و به همین دلیل شهروندی‌ها تمایل دارند در بازی خانگی با پیروزی از میدان خارج شوند. این در حالی است که فردوس قم با کسب امتیاز در این بازی تا حدود زیادی خیالش از بقا راحت خواهد شد.

در گروه دوم این رقابت‌ها مس صدرنشین میزبان ایمان شیراز قعر نشین است. این در حالی است که هم صعود مسی‌ها و هم حضور ایمان شیراز در جمع سقوط کننده‌ها برای بقا قطعی شده است. شاید حساس‌ترین بازی این گروه جدال راگای تهران با فرش آرای مشهد باشد. شاگردان محمد کشاورز همچنان کورسوی امیدی برای صعود دارند و چنانچه فرش آرای مشهد را شکست دهند شانس شان برای صعود را نگه می‌دارند.

حفاری خوزستان و کوثر اصفهان نیز که احتمالاً یکی از دو تیم سقوط کننده این گروه در جمع بازنده‌ها خواهند بود و برای تضمین بقای خود در مسابقات با هم دوئل می‌کنند.

برنامه بازی های امروز به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان- اهورا بهبهان(سالن پیروزی اصفهان)
شهروند ساری-فردوس قم(سالن سید رسول حسینی ساری)
کراپ الوند- مقاومت البرز(سالن یادگار امام الوند)
مس سونگون-ایمان شیراز(سالن پورشریفی تبریز)
راگا تهران-فرش آرای مشهد(سالن حرم مطهر ری)
حفاری خوزستان-کوثر اصفهان(سالن امام رضا اهواز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.