کد خبر : 193585
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 17:14
-

علاسوند در گفت و گو با Fut5al:

کرونا و تحریم ها حسابی به ملی حفاری ضربه زدند/ ناظم الشریعه بازیکنان جوانم را ببیند

کرونا و تحریم ها حسابی به ملی حفاری ضربه زدند/ ناظم الشریعه بازیکنان جوانم را ببیند

سرمربی ملی حفاری گفت: عقب افتادن لیگ به خاطر شرایط خاص کروناییی ضربه سنگینی به ما زد.

کیاوش علاسوند در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص پیروزی تیمش مقابل کوثر اصفهان اظهار کرد: وقتی تیمی نتیجه می گیرد، همه عوامل از مدیران باشگاه تا بازیکن و مربی دست به دست هم می دهند. مهمترین عامل فکر می کنم همدلی و کنار هم بودن بود.

وی افزود: یکی از تیم هایی بودیم که از عقب افتادن لیگ متضرر شدیم. اگر لیگ شرایط عادی خود را داشت، به نفع ما می شد. در نیم فصل مقداری تیم را صیقل دادیم و بازیکنان جوان با جلب اعتماد ما، کار را دست گرفتند. سینا و سعید ممبینی، طاهرپور و … بازیکنان زیر ۲۱ سالی هستند که خیلی خوب کار می کنند. از ناظم الشریعه خواهش می کنم نگاه ویژه ای به سینا ممبینی داشته باشد زیرا او آینده درخشانی می تواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: در آخرین بازی مقابل ایمان هم سعی می کنیم لیگ را با برد برای ملی حفاری به پایان برسانیم. عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا این فصل به این شکل بگذرد. ما باشگاهی دولتی هستیم و از تحریم ها به شدت ضربه خوردیم.

وی افزود: بازیکنانم خیلی نجیب بودند و شرایط سخت را تحمل کردند. مدیریت باشگاه نیز از جان مایه گذاشت. امیدوارم در فصل آینده این تیم به شکل و شمایل سابق خود برگردد و دوباره ملی حفاری به همان تیم قدرتمند و مدعی بدل شود.

سرمربی ملی حفاری گفت: باقیمانده پول سال قبل را ۲ هفته پیش دریافت کردند. تا قبل از بازی با ایمان هم قرار است نخستین دریافتی امسال تیم را در پیش داشته باشیم. حفاری یک خانواده است و همه هم را درک می کنند. امیدوارم سایر تیم های ملی حفاری جور کم کاری امسال ما را بکشند و برایشان آرزوی موفقیت داریم تا باشگاه ملی حفاری موفق باشد.

علاسوند تصریح کرد: این کاستی ما را امیدوارم همه ببخشند. امیدوارم تیم فوتسال سال آینده با هر سرمربی وارد لیگ می شود موفق و سربلند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.