کد خبر : 193637
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 8:29
-

صبوری: بازیکنانم را از نظر روحی و روانی به خوبی آماده مسابقه کرده بودم / بازیکنان امیدمان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند

صبوری: بازیکنانم را از نظر روحی و روانی به خوبی آماده مسابقه کرده بودم / بازیکنان امیدمان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند

سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم گفت: چند نفر از بازیکنان با تجربه خودمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم گفت: چند نفر از بازیکنان با تجربه خودمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم.
حسین صبوری، سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم بعد از برتری این تیم برابر شهروند ساری در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی امروز برای ما خیلی حساس بود و به همین دلیل از قبل بازیکنانم را از نظر روحی و روانی به خوبی آماده این مسابقه کرده بودم. با وجود این که چند نفر از بازیکنان با تجربه خودمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، بازیکنان امیدمان موفق شدند عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشند و توانستیم بازی را به خوبی اداره کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم درباره شهروند ساری هم گفت: شهروند ساری امروز خیلی خوب بازی کرد. هیچ چیز از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود؛ زیرا یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگمان به شمار می‌رود. به هر حال فکر می‌کنم امروز روز ما بود و بازیکنانم موفق شدند با تمرکز بالا به میدان رفته و کنترل بازی را از اول تا انتها به خوبی در دست بگیرند. به همین دلیل توانستیم با یک نتیجه خوب این دیدار را به پایان برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.