کد خبر : 193679
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 14:00
-

در بازی برابر مس به بازیکنان اصلی استراحت دهم

مرتضایی :تشخیص تیم قهرمان کار بسیار سختی است / حق فرش آرا بود که به مرحله بعد صعود کند/مقاومت با برد گیتی پسند و کراپ نشان داد تیم ضعیفی نیست

مرتضایی :تشخیص تیم قهرمان کار بسیار سختی است / حق فرش آرا بود که به مرحله بعد صعود کند/مقاومت با برد گیتی پسند و کراپ نشان داد تیم ضعیفی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره پیروزی این تیم برابر راگای تهران و صعود به مرحله دوم اظهار داشت: دیروز بازی پر استرسی برابر راگای تهران داشتیم. با توجه به اینکه تیم ما شانس بسیار بالایی برای صعود به مرحله بعد داشت و با یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره پیروزی این تیم برابر راگای تهران و صعود به مرحله دوم اظهار داشت: دیروز بازی پر استرسی برابر راگای تهران داشتیم. با توجه به اینکه تیم ما شانس بسیار بالایی برای صعود به مرحله بعد داشت و با یک تساوی هم می‌توانستیم به دور دوم صعود کنیم، اما استرس بازی خیلی بالا بود و تلاش چندین ماهه ما برای رسیدن به دور بعد لیگ در گرو این دیدار بود.

او ادامه داد: خدا را شکر در دیدار دیروز برابر راگا موفق شدیم بازی را به خوبی کنترل کرده و گل اول مسابقه را به ثمر برسانیم. از طرفی راگا چیزی برای از دست دادن نداشت، حتی آن‌ها در ۶ دقیقه پایانی بازی “پاورپلی” کردند که درخشش بازیکنان و به خصوص دروازه بانمان مانع گلزنی آن‌ها شد.

حق فرش آرا بود که به مرحله بعد صعود کند
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: در هر صورت فکر می‌کنم حق فرش آرا بود که به مرحله بعد صعود کند و اصلا این طور نیست که با شانس و اقبال به مرحله بعد رفته باشیم. الان هم در رده دوم جدول هستیم و به احتمال بسیار زیاد تا پایان مرحله اول در این رده باقی خواهیم ماند.

بازی روز جمعه نه برای ما و نه برای مس حساسیت بالایی ندارد
مرتضایی درباره بازی روز جمعه فرش آرا برابر مس سونگون بیان داشت: به هر حال بازی روز جمعه نه برای ما و نه برای مس از حساسیت بالایی برخوردار نیست، زیرا هر ۲ تیم موفق شدند به مرحله بعد صعود کنند.

سعی می‌کنم در بازی برابر مس به بازیکنان اصلی استراحت دهم
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا ادامه داد: هر ۲ تیم فرش آرا و مس سونگون نیاز به ریسک بالا ندارند و سعی می‌کنیم در بازی روز جمعه به بازیکنان اصلی استراحت بدهیم تا برای مرحله دوم به خوبی آماده شوند. در هر صورت تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا برابر مس سونگون یک دیدار بسیار خوب و با کیفیتی را به نمایش بگذاریم.

واقعا امسال تشخیص تیم قهرمان کار بسیار سختی است
مرتضایی درباره تیم‌های گروه اول که موفق شدند به مرحله بعد صعود کنند گفت: به نظر من امسال ۶ تیم بسیار خوبی به مرحله بعد صعود کرده اند. با توجه به اینکه کیفیت بازی‌های لیگ فوتسال امسال بالا است، هیچ نگرانی بابت بازی در مرحله بعد نداریم، زیرا می‌دانیم قرار است با تیم‌های خوب و با کیفیتی بازی کنیم. واقعا امسال تشخیص تیم قهرمان کار بسیار سختی است. در گروهی که تیم ما در آن قرار دارد مس سونگون و سن ایچ ساوه به مرحله بعد صعود کرده اند و در گروه اول هم تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مقاومت البرز و کراپ الوند موفق شدند جواز حضور در دور بعد را به دست آورند.

نبود تماشاگران باعث شده بازیکنان جوان بدون استرس بازی کنند
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا خاطر نشان کرد: تیم مقاومت البرز این فصل موفق شده هم گیتی پسند را ببرد و هم کراپ را شکست دهد و به هیچ عنوان تیم ضعیفی نیست. از طرفی مس سونگون هم برابر سن ایچ ساوه شکست خورده است، اما تیم ما موفق شد سن ایچ را شکست دهد. مرحله بعد بازی‌ها غیر قابل پیش بینی هستند. غیبت تماشاگران در لیگ امسال باعث شده بازیکنان جوان عملکرد بهتری داشته باشند.

مرتضایی تاکید کرد: مقاومت البرز در ترکیب خود از بازیکنان جوان زیادی بهره می‌برد و در کنار آن‌ها چند بازیکن با تجربه هم مثل مرتضی عزتی، شهاب طالبی و توحید لطفی حضور دارند که باعث شده مقاومت در رقابت‌های لیگ عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد؛ بنابراین فکر می‌کنم در دور بع،د بازی‌های بسیار جذابی را شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.