کد خبر : 193798
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 8:23
-

قمی ها اردیبهشت به میادین بر می گردند!

قمی ها اردیبهشت به میادین بر می گردند!

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم این فصل موفق شد با هدایت حسین صبوری، سرمربی جدید خود در بیشتر رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال مجتمع فردوس قم این فصل موفق شد با هدایت حسین صبوری، سرمربی جدید خود در بیشتر رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب کند. به طوری که آن‌ها تا پایان هفته سیزدهم با کسب ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم کراپ الوند قزوین از صعود به مرحله دوم باز ماندند.

تیم فوتسال فردوس قم هفته چهاردهم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند و به همین دلیل شانسی برای رسیدن به جمع ۳ تیم پایانی در دور بعد نخواهند داشت.

مسئولان، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتسال فردوس قم بعد از اتمام کارشان در مسابقات لیگ برتر با رسول قلی زاده، مدیرعامل باشگاه خداحافظی کرده و ظاهرا دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، از اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ زیر نظر حسین صبوری، سرمربی این تیم برگزار خواهند شد.

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر، روز شنبه در ساری مهمان شهروند بود و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ میزبان خود را شکست دهد. فردوس با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول گروه یک قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.