کد خبر : 196923
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 12:31
-

فرشته زمان بیشتری نیاز دارد تا دوباره به شرایط خوب خود برگردد

یاری: حضور کریمی در سایپا منتفی شد/ساعت بازی روی تغذیه، ساعت خواب و استراحت بازیکنان تاثیر گذاشته است

یاری: حضور کریمی در سایپا منتفی شد/ساعت بازی روی تغذیه، ساعت خواب و استراحت بازیکنان تاثیر گذاشته است

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا می‌گوید چهار تیم از بهترین‌های لیگ به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند که رقابت جذابی با یکدیگر دارند و نمی‌توان نتایج را از قبل پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان از جمعه شب، ۱۰ اردیبهشت با رقابت چهار تیم هیات فوتبال خراسان رضوی، سایپا تهران، ملی حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان آغاز شد. سایپا تنها تیمی بود که توانست حریف خود را شکست دهد و با برتری دو بر یک مقابل نماینده مشهد در رتبه اول جدول رده‌بندی ایستاد. دیدار تیم‌های نفت و حفاری نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسید.  

شهناز یاری، سرمربی تیم سایپا در مورد مرحله نهایی مسابقات گفت: با اینکه چند تیم دیگر هم می‌توانستند به این مرحله صعود کنند اما چهار تیم راه‌یافته به دور نهایی از بهترین‌های لیگ هستند و فکر می‌کنم شاهد مسابقات باکیفیتی خواهیم بود. دیدارهای شب گذشته هم فوق‌العاده بودند. تیم ما و خراسان رضوی یکی از جذاب‌ترین مسابقات سال‌های اخیر را برگزار کردند و تمام تاکتیک‌هایی که به زیبایی فوتسال کمک می‌کند را اجرا کردیم.

او افزود: نسترن مقیمی را که یکی از بازیکنان تاثیرگذارمان است در دقایق ابتدایی مسابقه به دلیل مصدومیت از دست دادیم و شرایط نیمه دوم برایمان سخت‌تر شد. از طرفی حریف در این نیمه فشار بیشتری آورد و نمی‌توان از دروازه‌بانی خوب فرزانه توسلی گذشت که مهره‌ای فوق العاده تاثیرگذار در پیروزی ما بود.  

سرمربی سایپا در مورد پیش‌بینی خود از عملکرد تیم‌ها در دیدارهای هفته‌های آینده لیگ گفت: مسابقات قابل پیش‌بینی نیست. همانظور که دیدید شب گذشته آبادان تا دقایق پایانی دو بر صفر جلو بود اما در نهایت حفاری کار را به تساوی کشاند. این موضوع نشان می‌دهد تیم‌ها خیلی راحت می‌توانند نتایج را حتی در لحظات آخر عوض کنند و همین لیگ را جذاب‌تر می‌کند.

او در مورد برگزاری مسابقات لیگ در ساعات بعد از افطار و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، بیان کرد: اولین بار است که ساعت ۲۱  مسابقه می‌دهیم که روی تغذیه، ساعت خواب و استراحت بازیکنان تاثیر گذاشته و دچار تغییر شده‌ایم. این تغییر برای همه تیم‌ها شاید خوشایند نبوده و ما هم خیلی خود را با این شرایط وقف نداده‌ایم.  

یاری در مورد حضور فرشته کریمی در تیم سایپا گفت: فرشته چند جلسه سر تمرینات ما آمد اما با باشگاه به توافق نرسید و حضورش در سایپا منتفی شد. او از قبل آسیب‌دیدگی داشت و نزدیک به یک ماه است که زیر نظر پزشک به مداوی پای خود مشغول است. به تازگی نرم دوی را شروع کرده و پا به توپ شده بود. فکر می‌کنم زمان بیشتری نیاز دارد تا دوباره به شرایط خوب خود برگردد.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.