کد خبر : 197026
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 - 1:51
-

اسپورتینگ لیسبون با غلبه بر بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شد

اسپورتینگ لیسبون با غلبه بر بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شد

نماینده کشور پرتغال با بازگشتی فوق‌العاده موفق شد رقیب نامدار اسپانیایی خود را در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پرونده مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۱، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری بازی فینال این رقابت‌ها میان تیم‌های اسپورتینگ لیسبون پرتغال و بارسلونای اسپانیا در شهر زادار کرواسی بسته شد که این بازی را نماینده پرتغال با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود به پایان رساند و قهرمان شد.

اسپورتینگ در حالی قهرمان باشگاه‌های اروپا شد که با نتیجه ۲ بر صفر از بارسلونا عقب بود. بارسایی‌ها در همان دقیقه نخست گل اول‌شان و در دقیقه ۱۷ گل دوم را به ثمر رسانده و نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در نیمه دوم اما اسپورتینگ بازگشتی تماشایی به بازی داشت و در دقایق ۲۵، ۲۷، ۳۰ و ۳۶ چهار مرتبه دروازه حریف اسپانیایی را باز کرد. بارسلونا در دقیقه ۳۷ گل سومش را هم زد، اما در نهایت نتوانست به بازگشت تیم پایتخت پرتغال پاسخ دهد و با قبول شکست از دفاع از عنوان قهرمانی‌ فصل گذشته‌اش باز ماند. بارسایی‌ها با سه قهرمانی پس از تیم اینتر مووی استار اسپانیا که پنج قهرمانی دارد، دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان فوتسال اروپا هستند.

همچنین این دومین قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتسال اروپا بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.