کد خبر : 197307
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 13:17
-

فرصت سئول نشینان برای جبران

فوتسالی ها منتظر عضویت در کمیته فوتسال!

فوتسالی ها منتظر عضویت در کمیته فوتسال!

در شرایطی که در هفته گذشته انتصاب سراجی به عنوان رئیس کمیته فوتسال با واکنش های زیادی مواجه شد ولی یک موضوع از سوی فوتسالی ها مورد غفلت قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در شرایطی که در هفته گذشته انتصاب سراجی به عنوان رئیس کمیته فوتسال با واکنش های زیادی در محافل ورزشی مواجه شد ولی یک موضوع از سوی فوتسالی ها مورد غفلت قرار گرفته است و آن اینکه بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال ، کمیته ها در فدراسیون از جمله کمیته فوتسال دارای یک رئیس ، یک معاون و حداکثر پنج نفر عضو هستند .

در ساختار کمیته ها جدای از رئیس اعضاء می توانند نقش بسزایی در انجام وظایف محوله داشته باشند و   انتصاب افراد شایسته ، موثر  و توانمند فوتسالی به عنوان اعضای این کمیته  کمک زیادی به این ورزش می کند.

این بار باید فوتسالی ها باید پیگیری های از طریق رئیس و هیات رئیسه  افرادی را به عنوان عضو کمیته فوتسال راهی فدراسیون کنند که به جای منافع شخصی به دنبال ارتقاء جایگاه این رشته داشته باشند و با کار تیمی اهداف مورد نظر این جامعه بزرگ ورزشی را عینیت ببخشند. 

در حال حاضر نیز در حوزه های مختلف فنی و مدیریتی افراد شایسته ای در فوتسال وجود دارند که می توانند وزن این کمیته را افزایش و شائبه عدم آشنایی رئیس کمیته با این ورزش را بزدایند. 

البته بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال یکی از این اعضاء باید یک بانو باشد ، تا این بخش پرافتخار فوتسال هم در کمیته نقش داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.