کد خبر : 198540
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 15:01
-

گیتی پسند اصفهان به روزهای اوج می‌اندیشد

گیتی پسند اصفهان به روزهای اوج می‌اندیشد

گیتی پسند اصفهان به عنوان تنها نماینده اصفهان خود را برای حضوری موفق در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور آماده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم گیتی پسند اصفهان به عنوان تنها نماینده اصفهان خود را برای حضوری موفق در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور آماده می‌کند.

 گیتی پسند و بازارهای روز کوثر فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور به عنوان نمایندگان اصفهان در این لیگ حضور داشتند که تیم گیتی پسند اصفهان توانست نایب قهرمان لیگ برتر شود و بازارهای روز کوثر لیگ یک سقوط کرد.

با تمام این تفاسیر لیگ برتر فصل قبل فراز و نشیب‌های زیادی داشت و حتی بازیکنان برخی تیم‌ها با بیماری کرونا درگیر بودند که لطمات جبران نا پذیری را به تیم‌ها وارد کرد.

اصفهان از دیر باز علاقه‌مندان زیادی در رشته فوتسال داشته است و ورزشگاه پیروزی این شهر قبل از شیوع بیماری کرونا با حضور پرشور هواداران گیتی پسند مملو از جمعیت می‌شد که این موضوع نشان دهنده عیار فوتسال نصف جهان است.

این استان بازیکنان و مربیانی همچون علی افضل، محمد کشاورز، احمد باغبانباشی، سپهر محمدی و سایر بازیکنان را در عرصه فوتسال تربیت کرده است.

گیتی پسند اصفهان فصل گذشته در حالی با هدایت وحید شمسایی نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور را به دست آورد که به دلایل مختلف چون مصدومیت، محرومیت و بیماری کرونا با کمبود بازیکن مواجه شد و از دستیابی به قهرمانی بازماند.

روز گذشته هیات مدیره باشگاه گیتی پسند تشکیل جلسه داد و محمد کشاورز بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی ایران و گیتی پسند را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد که با استقبال کارشناسان ورزشی و رسانه‌ای رو به رو شد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۳  ، ۹۸ و ۹۹ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را به دست آورد.

این تیم همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.