کد خبر : 198576
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 16:15
-

موسوی: امیدوارم در فوتسال بانوان به جایگاه مطلوبی برسیم

موسوی: امیدوارم در فوتسال بانوان به جایگاه مطلوبی برسیم

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم ورزش بانوان در بخش فوتبال و فوتسال به جایگاه مطلوبی برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم ورزش بانوان در بخش فوتبال و فوتسال به جایگاه مطلوبی برسد.

 پس از پیگیری‌های شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال در راستای تقویت تیم‌های ملی و با حمایت نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، هزینه‌ها و پشتیبانی‌های لازم در راستای اعزام تیم‌های بانوان در مسابقات پیش رو پرداخت خواهد شد.

شهره موسوی،  ضمن تایید مطلب فوق گفت: با توجه به اردو‌های تدارکاتی تیم‌های ملی در فوتبال و فوتسال، شاهد حمایت و توجه ویژه رییس فدراسیون فوتبال و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم. از اقدامات بسیار مطلوب عزیزی خادم و نوبخت به دلیل پشتیبانی و حمایت از تیم‌های ملی بانوان تشکر و قدردانی می‌کنم. بدون شک حمایت‌های مسئولین کمک بسزایی در مسیر رشد و توسعه ورزش بانوان می‌کند.

وی در ادامه در خصوص برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی فوتبال بانوان افزود: با توجه به حضور تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا، اردو‌های آماده سازی این سه تیم به طور مستمر و دقیق طبق درخواست کادر فنی تیم‌ها در حال اجراست تا بتوانیم با آمادگی کامل در رقابت‌های مهم پیش رو حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

نایب رییس فدراسیون در امور بانوان در پایان گفت: با حمایت‌های مسئولین فدراسیون در راستای اجرای برنامه تیم‌های ملی، امیدوارم ورزش بانوان در بخش فوتبال و فوتسال به جایگاه مطلوبی برسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.