کد خبر : 206220
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 0:51
-

صحبت های تند بازیکن سابق تیم ملی علیه ناظم الشریعه

صحبت های تند بازیکن سابق تیم ملی علیه ناظم الشریعه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران علیه ناظم الشریعه صحبت های تندی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی عابدین بازیکن سابق تیم ملی که چند سال است این پیراهن را به تن نکرده گفت: اینکه نه تیم ملی بلکه هر جای ایران این کادر فنی باشد من حضور نخواهم داشت. همیشه جایی را انتخاب می کنم که اول از لحاظ روحی و فکری راحت باشم و بعد از آن حداقل حق را به شما بدهند.

وی افزود: من نمی گویم باید جام جهانی می رفتم اما از  اقای ناظم الشریعه یک سوال دارم‌. بعد از قهرمانی با گیتی پسند از سال ۹۷ من را به تیم ملی دعوت نکردی. بعد از قهرمانی با گیتی پسند به اندونزی رفتم و سه سال پشت سر هم قهرمان لیگ اندونزی با آن همه لژیونر خوب که اندونزی داشت شدم و باز هم مرا دعوت نکردی.

عابدین ادامه داد: همه بازیکنان لیگ فوتسال رفیق های من هستند اما شما هرچی مصدوم بود دعوت کردی . من نمی گویم باید من را میبردی جام جهانی ولی حق من بوده دعوت بشوم یا نه ؟

وی تاکید کرد: فقط دلیلش برایم خیلی جالبه که چرا دعوت نشدم. پارسال بهترین سال فوتسالی من بود. پارسال در لیگ ایران جوری بازی کردم که همه از دعوت نشدنم به تیم ملی انتقاد کردند. نمیدانم چی بگویم ولی تیم ملی برای مردم است.  چهار سال فوتسالی من سوخت .خیلی ها در لیگ ما هستن که حقشان داده نشد. آرزویم این است که کسانی در این ورزش باشند که هیچ حقی را ضایع نکنند‌. انگیزه من با دعوت نکردن شما خیلی زیاد شده ولی نمیتوانم دروغ بگویم. دلی را که شکسته را نمیشود چسب زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اكبر جمعه , ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۲۴

خجالت هم خوب چیزیه واقعا متاسفم برای این تصمیم اشتباه که باعث شکست ایران شد