کد خبر : 206226
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 11:02
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

گفتگوی جذاب سایت فیفا با دروازه‌بان فوق‌العاده پرتغال پس از راهیابی به فینال جام‌جهانی

گفتگوی جذاب سایت فیفا با دروازه‌بان فوق‌العاده پرتغال پس از راهیابی به فینال جام‌جهانی
سایت فیفا در گفتگویی با بیبه دروازه‌بان تیم‌ملی پرتغال در مورد صعود این تیم شگفت‌انگیز صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مصاحبه سایت فیفا با سنگربان تیم‌ملی پرتغال آمده است:
پرتغال در نیمه نهایی پرهیجان قزاقستان را در ضربات پنالتی شکست داد. بیبه دروازه‌بان پرتغال به عنوان ستاره آن ظهور کرد. او در مورد هیجان و احساسات خود و تقابل با آرژانتین در فینال صحبت کرد.

قزاقستان که در مرحله قبلی یکی از برقدرت‌های فوتسال یعنی ایران را حذف کرده بود، این بار قصد ادامه غول‌کشی خود را در نیمه‌نهایی و شگفتی‌سازی داشت که پشت سد ببه و یارانش ماند. امشب با عقب افتادن قزاق-برزیلی‌ها از پرتقال حمله آن‌ها به دروازه پرتغال بی‌امان بود. با این وجود، یک نگهبان مانند “کماندو” اجازه فتح تور دروازه را به آن‌ها نداد.

بیبه در مجموع ۱۱سیو داشت که بیشتر آنها در نیمه دوم بود. با واکنش استثنایی در مقابل ضربه داگلاس و دو دقیقه مانده به پایان نیمه دوم به اوج رسید.  او اولین پنالتی قزاقستان را در ضربات پنالتی باز م از داگلاس مهار کرد تا پرتغال راهی فینال جام جهانی فوتسال لیتوانی ۲۰۲۱ شود.

ببه پس از بازی به  FIFA.com گفت: «من حتی نمی توانم صحبت کنم، حتی نمی توانم فکر کنم. من الان خیلی خیلی هیجان زده هستم».

«من ۳۸ سالم است. من کل دوران حرفه‌ای خود را برای یک لحظه مانند این تلاش کردم. من برای اولین بار در فینال جام‌جهانی حاضر می‌شوم. پرتغال برای اولین بار در فینال جام‌جهانی وارد می‌شود. { این یک اتفاق} تاریخی است، این یک احساس شگفت انگیز است.»

او گفت: «من فقط وظیفه خود را انجام دادم. این یک تلاش تیمی بود. همه امشب باورنکردنی بودند. ما مجبور بودیم یک تیم بزرگ و عالی را شکست دهیم. مردم متوجه شده اند که قزاقستان چقدر خوب است. ما به خوبی دفاع کردیم ، خوب حمله کردیم و زمانی که به من نیاز بود، کاری که لازم بود را انجام می دادم.»

بیبه در مورد رویارویی با آرژانتین در فینال گفت:«آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند. قهرمان جهان هستند. بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و به خوبی در یک تیم کار می‌کنند. آنها به تازگی برزیل را حذف کرده‌اند، بازیکنان فوق‌العاده‌ی زیادی در اختیار دارند. ما می‌دانیم که مقابل تیم خیلی تاپی قرار خواهیم گرفت. اما ما خودمان را باور داریم. ما همیشه خودمان را باور داریم. می دانیم که تیم بزرگی داریم. ما قلب باورنکردنی داریم شما [امروز] آن را در زمین مشاهده کردید، آن را مقابل اسپانیا دیدید. ما کاملاً آماده خواهیم بود تا عنوان قهرمانی جهان را با خود به پرتغال ببریم.»

ترجمه: دکتر علی پشابادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.