کد خبر : 206354
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 17:27
-

اختصاصی Fut5al ؛

تحلیل آماری بازی رده‌‌بندی جام‌جهانی۲۰۲۱

تحلیل آماری بازی رده‌‌بندی جام‌جهانی۲۰۲۱

تحلیل آماری پیش بازی دیدار حساس برزیل و قزاقستان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بابک منتی مربی ایرانی شاغل در لیگ فوتسال استرالیا به تحلیل آماری بازی تیم‌های ملی برزیل و قزاقستان پرداخته و آورده است: دو تیم برزیل و قزاقستان در حالی برای مقام سوم در رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ در مقابل هم قرار میگیرند که تیم ملی برزیل در ۶ بازی که در این رقابت‌ها تاکنون انجام داده است ۵ برد بدست آورده و تنها باخت این تیم در بازی نیمه نهایی مقابل آرژانتین می‌باشد‌.
در مقابل تیم‌ملی قزاقستان از ۶ مسابقه خود ۴ برد و ۲تساوی (بازی نیمه‌نهایی این در جریان بازی مساوی به پایان رسید) بدست آورده است.

تیم‌ملی برزیل تاکنون ۲۴‌گل در این مسابقات به ثمر رسانده است و در مقابل ۷ گل دریافت کرده است در مقابل تیم‌ملی قزاقستان در شش مسابقه انجام داده در این جام موفق به زدن ۲۲ گل و دریافت ۵ گل شده است.

همانطور که در جدول و نمودار زیر مشاهد میکنید تیم ملی برزیل ۲۲ گل از گلهای زده خود در این جام را در جریان بازی به ثمر رسانده است که این آمار برای تیم ملی قزاقستان ۱۳ گل می‌باشد‌. تنها ۲ گل از روی ضربات شروع مجدد برای برزیل در مقابل ۹ گل برای قزاقستان نشان می‌دهد که تیم‌ملی قزاقستان روی گل زدن از روی این ضربات برنامه‌ریزی کرده است، هرچند تیم‌ملی برزیل با زدن ۲۲ گل در جریان بازی به گل زدن از  روی برنامه‌های تاکتیکی علاقه بیشتری دارد.

جدول و نمودار گلهای زده دو تیم حاضر در بازی رده بندی :

برای مطالعه بیشر نگاهی می‌اندازیم به نتایج ۲۰ بازی آخر دوتیم برزیل و قزاقستان:

 

بابک منتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.