کد خبر : 206363
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 21:39
-

اختصاصی Fut5al ؛

تحلیل متفاوت تئوریسین برزیلی از دیدار آرژانتین -برزیل/ زیگو: اولین قدم برای برزیل، اسپانیا و ایران قبول بد کار کردن است

تحلیل متفاوت تئوریسین برزیلی از دیدار آرژانتین -برزیل/ زیگو: اولین قدم برای برزیل، اسپانیا و ایران قبول بد کار کردن است

تئوریسین فوتسال برزیل به تحلیل عملکرد کشورش در جام‌جهانی لیتوانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیگو تئوریسین فوتسال برزیل که در تیم‌های پایه ملی این کشور مشغول است در تحلیلی اختصاصی برای Fut5al در خصوص دیدار تیم‌ملی کشورش برابر آرژانتین نوشت:
تیم کشور من خوب بازی نکرد، فوتسالیست‌های سرزمین من می‌دانستند که سطح‌شان کمی از سال‌های قبل کمتر شده و باید این را به صورت عیان اعلام کنم که تیم‌ملی برزیل اصلا خوب بازی نکرد. گاهی اوقات بعضی از بازی‌ها را بردیم ولی خوب ما خوب بازی نکردیم و زمانی که مقابل آرژانتین قرار گرفتیم اصلاً هواداران از شیوه بازی آنها راضی نبودند. قبول دارم که برزیل نیاز دارد که در برخی از فازهای بازی بهتر شود.
بله! خیلی‌‌ها می‌گویند که تیم‌های ملی دیگر پیشرفت داشتند من هم موافقم ولی برزیل و آرژانتین که از نظر توانایی فردی بازیکنان بهتری نسبت به پرتغال داشتند کمی سطح‌شان پایین‌تر آمده است.

زیگوی برزیلی با اشاره به تیم‌ملی کشورش و تیم‌های ناکامی چون اسپانیا و ایران تاکید کرده است: از نظر من قدم اول تیم‌ملی برزیل باید این باشد که در کمال تواضع بپذیرد که در خیلی از فازهای بازی باید بهتر شود و قطعاً این موضوع به پیشرفت تیم برزیل کمک می‌کند. تنها راه پیشرفت برزیل قبول این است که ما خوب کار نکردیم و اشتباه پذیرفته شود. به این شیوه است که تیم‌هایی چون برزیل، اسپانیا و ایران می‌توانند پا در راهی به سوی پیشرفت بگذارند.

ترجمه: فرحان قضبان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.