کد خبر : 206683
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 12:24
-

فخیم در گفتگو با Fut5al :

با پای مصدوم بازی کردم چون بازیکن نداشتیم/ هیچکس باور نکرد رباطم پاره شده است

با پای مصدوم بازی کردم چون بازیکن نداشتیم/ هیچکس باور نکرد رباطم پاره شده است

بازیکن تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: در بازی با ازبکستان با وجود بروز مصدومیت بازی کردم چون بازیکن کم داشتیم.

فرهاد فخیم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: در بازی با ازبکستان در نیمه اول بود که خاطرم هست مقابل نیمکت حریف، مهدی جاوید ناگهان از کنارم عبور کرد و توقف شدید من در آن لحظه باعث شد تا حس کنم زانویم همان لحظه توقف، حرکت رفت و برگشتی را انجام دهد.

او ادامه داد: احساس سوزش شدیدی در در پشت پایم کردم و فکر کردم که عضله پشت پایم کش آمده است. شاید می‌توانستم همانجا درخواست تعویض کنم اما با توجه به اینکه در آن بازی مقابل ازبکستان بازیکن کم داشتیم و بازی هم فوق‌العاده حساس بود تصمیم گرفتم تا ادامه دهم و به تیم کمک کنم.

کاپیتان مس سونگون ورزقان ادامه داد: در نیمه‌دوم لحظاتی هم بازی کردم اما در ادامه احساس کردم که دیگر حتی نمی‌توانم راه بروم و به همین خاطر نیز اجبارا از زمین خارج شدم. ظاهر پایم خوب و هیچکس باور نمی‌کرد ACL پاره شده اما متاسفانه پس از آزمایشات و عکسبرداری مشخص شد رباط صلیبی زانویم دچار پارگی شده است.

فخیم تصریح کرد: اول کسی باور نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ داده و حتی دکتر رازی هم که معاینه کرد گفت قوی بودن عضلات جانبی زانو مانع از بروز علائم شدید پارگی رباط صلیبی شده چراکه حتی زانویم پس از آن اتفاق ورم هم نکرد.

این بازیکن تیم‌ملی فوتسال ایران متذکر شد: متاسفانه پارگی رباط صلیبی زانو محرز شده و باید روز یکشنبه در تهران توسط دکتر رازی عمل جراحی انجام دهم و به طور قطع ادامه فصل را از دست داده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.